RolfOve Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Når jeg bodde hjemme de siste årene gadd jeg aldri å brette eller sjelden å gå ned ens ærend for å bære opp klær fra kjeleren. Dette førte til at kjeleren ble mer eller mindre et kleskap for meg . Nå gidder jeg heller ikke å brette klær. Riktignok kan de ikke ligge på det felles vaskerommet hvor jeg bor, men legger likegodt klærene ubrettet inn i skapet. Fikk egentlig nok av bretting av klær på rekrutten. Det skal sies at jeg oppbevarte en buffer av reine og skitne klær i skittentøysposen og brukte ikke klærne som var brettet fint i skapet . Dette er nok noe de fleste har gjort på rekrutten. Hvis du skal på rekrutten har du et god tips . At jeg ikke bretter klær er ikke snakk om å ikke gidde, men snarere et spørsmål om tid. Har nok av daglige gjøremål om jeg ikke må brette klesvask flere ganger i uken. Håper ikke noen befaler ser dette hihi Så spørsmålet er: Bretter DU dine egne klær? Edit: Liker ikke grafiske smilies. Endret 29. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nei, dama gjør det. Pluss stryker skjortene mine Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Av og til, men bare når jeg pakker til tur... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Gjør det hele tiden.Både vasker og henger opp klærne selv.Bor hjemmes hos mamma enda. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Bretter som faen jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nope. Legger alt i en diger haug i sofaen. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nope. Legger alt i en diger haug i sofaen. Samme her Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Fint, følte meg som en skikkelig slask som ikke gjorde det. Edit: Begynte vel å vaske mine egne klær relativt tidlig. Trodde vasking av klær var et stort prosjekt før. Var greit å kunne det da jeg flyttet ut Endret 29. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Bretter klærna Selvsagt gjør vi det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Tror dere ser svaret selv.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Er det en nye bretteteknikk? :!: Bretter klærne mine selv om jeg må. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nei, dama gjør det. Pluss stryker skjortene mine Samme her Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg legger de skittene klærne i skittentøy kurven og det reine bretter mamma og legger i skuffen (hvis jeg må hente de sjøl stapper jeg de oppi skuffen så det tyter ut igjen) Edit: Eller så bare legger jeg det på en eller annen stol. samma som jeg gjør med klær jeg kan bruke dagen etter. osv Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Selfølgelig bretter jeg klærne mine. Skulle bare mangle.. At det tar tid er jo en ting. Å brette 3-4 bukser samt 6-7 skjorter tar jo sinnsykt lang tid (?) Så ser klærne bedre ut når du har brettet de Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Nope. Legger alt i en diger haug i sofaen. beste måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå