sOrnes Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg trenger litt hjelp med å formatere Windows XP. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Sett inn xp cden, restart maskinen, når du får spørsmål om du vil boote fra cd trykk enter. resten er ikke avansert. Lenke til kommentar
sOrnes Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Da blir det formatert og reinstallert..?! Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Da blir det formatert og reinstallert..?! Stemmer det ja. Du må jo også velge at du vil ha en "fresh install"(har ikke installert xp på norsk så vet ikke hva det heter der, fersk installering?), og så bare formaterer du harddisken. Resten er vel ganske så greit.. Husk å ta backup av filer/mail o.l. hvis trenger det. Jeg blir i allefall like deppa hver gang jeg glemmer noe viktig.. Endret 30. juli 2004 av nussetuss Lenke til kommentar
sOrnes Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 har partert harddisken så det er ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hehe.... Tror han mente partisjonert Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Delt disken inn i deler da for å si det sånn Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tråden hører ikke hjemme i hardware-delen av forumet. Flyttet til Programvare->Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå