Gå til innhold

Dette kabinettet anbefalles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har thermaltake selv og det må være det dummeste jeg noen gang har kjøpt.

For det første så er det tungt som pokker, må nesten ha med seg trillebår for å ta med på lan.

For det andre så blir det VELDIG fort varmt.

For det tredje så er det dårlig kvalitet. Hele fronten min har falt av!!! (bak alt det tunge metallet, ligger det plastikk og lurer)

For det fjerde, så må man kjøre FULL hastighet på cpu vifta for at det skal være kaldt og godt, og da bråker det så mye at man har problemer med å høre i headsettet...

Mitt Thermaltake kabinett kostet 1500 kroner, og det var uten strømforsyning!! inkl. strømforsyning fra samme leverandør så ble det over 2000,- . Noe som er fint og ha til andre ting

Thermaltake er dårlig kjøp etter min mening :thumbdown:

Vist du synnes kabinett som veier under 6 kg er tung så tror jeg du har et problem med å finne et kabinett du synnes er lett

Og tempen i dette kabinettet er lav så hvordan du kan si høy temp det vet ikke jeg.

At døren din har falt av har nok ikke med at kabinettet er dårlig men hvordan du behandler det tror jeg da

Jeg har heller ikke noe problem med at cpuen blir varm

Dette kabinettet koster ikke 1500 men 1350

Jeg vil også si at jeg er ikke noen tilhenger av de andre modellene til Thermaltake kabinettene, Men dette synnes jeg var noe helt annet en hva de tidligere har solgt/levert

Lenke til kommentar
jeg kjenner 3 stykk som har termaltake å alle skal kjøpe seg nytt.

Jeg tviler STERKT på at noen av de har denne typen

Som jeg tidligere har sagt er jeg ikke noen termaltake fan selv, men dette var jo noe helt annet enn hva de tidligere har kommet med

Hilsen

Mumiene

Lenke til kommentar
jeg kjenner 3 stykk som har termaltake å alle skal kjøpe seg nytt.

Jeg tviler STERKT på at noen av de har denne typen

Som jeg tidligere har sagt er jeg ikke noen termaltake fan selv, men dette var jo noe helt annet enn hva de tidligere har kommet med

Hilsen

Mumiene

nei ikke akkurat dette som er i topic men noen av di andre

Lenke til kommentar

For det første så er det tungt som pokker, må nesten ha med seg trillebår for å ta med på lan.

For det tredje så er det dårlig kvalitet. Hele fronten min har falt av!!! (bak alt det tunge metallet, ligger det plastikk og lurer)

For det fjerde, så må man kjøre FULL hastighet på cpu vifta for at det skal være kaldt og godt, og da bråker det så mye at man har problemer med å høre i headsettet...

Mitt Thermaltake kabinett kostet 1500 kroner, og det var uten strømforsyning!! inkl. strømforsyning fra samme leverandør så ble det over 2000,- . Noe som er fint og ha til andre ting

Thermaltake er dårlig kjøp etter min mening  :thumbdown:

Vist du synnes kabinett som veier under 6 kg er tung så tror jeg du har et problem med å finne et kabinett du synnes er lett

Og tempen i dette kabinettet er lav så hvordan du kan si høy temp det vet ikke jeg.

At døren din har falt av har nok ikke med at kabinettet er dårlig men hvordan du behandler det tror jeg da

Jeg vil også si at jeg er ikke noen tilhenger av de andre modellene til Thermaltake kabinettene, Men dette synnes jeg var noe helt annet en hva de tidligere har solgt/levert

Jeg mener bare at jeg har hatt dårlig erfaring med thermaltake på så mange punkter at det er dumt og gjøre samme feilen.

Om dette er noe "NYTT OG BEDRE" vet jeg ikke.. i allefall 1000D som jeg hadde, var penger kastet ut i lufta.

CPU kjølern min er thermaltake vulcano 11+, og den lager sin del av bråket når jeg må kjøre den på fullt.

Mitt thermaltake kabinett kostet 1580,- (og det UTEN strømforsyning) URL

Hadde det ikke vært fordi jeg fikk kabinettet, ville jeg aldri hatt det heller :whistle:

Alt jeg nevner opp er fakta. Om det nye modellen er så mye bedre, vet jeg ikke.. Den gamle er bare skrap :hrm:

Lenke til kommentar
Hvisa du tror alle thermaltake veier 17 kg tar du feil, du kanke begynne å klage på vekta når de aller fleste thermaltake veier 6 kg, og lanfire veier bare 4(!)kg.

jeg klager på mitt kabinett.. at jeg har hatt dårlig erfaring med det og at mitt er tungt.. bare trekker frem negative punkter om thermaltake kabinett.. og hvis du leser nøye hva jeg skriver, så sier jeg at jeg ikke vet om thermaltake har blitt bedre..

Lenke til kommentar

Jeg har selv coolermaster wavemaster... det er jo nesten HELT likt på dette! UTEN TVIL! er enig i at det er jo ingen 120 mm vifter i coolermasteren men kjøleevnen er uansett HELT vill! funkerer så det holder i massevis! 80mm viftene som står i coolermasteren er også fryktelig stille! overraskende stille faktisk i forhold til hva veldig mange andre produsenter leverer! ok.no har jeg skrevet en test på dette kabinettet, så er ikke no vits i å slenge dritt om det...

.......men thermaltake derimot.. der er det alltid mye plast.. kjenner noen som har kabinetter fra de, og de sier selv at det er kule kabinetter, men de er på ingen måte noe spesielt bra. Det er mange ting de kunne forandet på... hehe... som sagt.. MYE plast..:) men ha jo aldri sett dette kabinettet du nevner, så sier jo ikke noe helt sikker.t.. kanskje dette er mye bedre enn de andre?

mvh

StenKarlsen

Lenke til kommentar

du som sier at kabinettet ditt er skikkelig tungt.... hva slags versjon av kabinnetett kjøpte du egentlig? stål? for de veier jo 20 kg.... mitt lanfire kabinnett er av alu og veier 4 kg... som er SYKT lite synes jeg, før jeg installerte vannkjøling kunne jeg bære kabinnett under armen nesten uten problemer...det som plager meg med kabinettet mitt nå er at jeg er så DRIT lei av hvordan det ser ut :thumbdown: og er forsåvidt enig med at kabinnettene er jalla og overprisa....

er seff hypp på å kjøpe meg et lian li, men prisene er jo til å le seg skakk av også da... betaler ikke over 2000 for et kabinnett ass....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Thermaltake er dårlig kjøp etter min mening  :thumbdown:

Jeg mener bare at jeg har hatt dårlig erfaring med thermaltake på så mange punkter at det er dumt og gjøre samme feilen.

Om dette er noe "NYTT OG BEDRE" vet jeg ikke.. i allefall 1000D som jeg hadde, var penger kastet ut i lufta.

CPU kjølern min er thermaltake vulcano 11+, og den lager sin del av bråket når jeg må kjøre den på fullt.

Mitt thermaltake kabinett kostet 1580,- (og det UTEN strømforsyning) URL

Hadde det ikke vært fordi jeg fikk kabinettet, ville jeg aldri hatt det heller :whistle:

Alt jeg nevner opp er fakta. Om det nye modellen er så mye bedre, vet jeg ikke.. Den gamle er bare skrap :hrm:

Jeg er helt enig med deg om at det som du har er dyrt å ikke noe vakkert men dette som jeg snakker om er jo noe helt nytt fra den produsenten

Hilsen

Mumiene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...