Zardoz Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Her om kvelden spilte jeg på en av mine fav public servere, hvor folk flest vanligvis behandler hverandre skikkelig. Denne kvelden var det et par ubehagelige hollendere som mente jeg brukte aimbot fordi de selv ikke hadde noen kjangs. Jeg ble litt tatt på senga av å bli disrespected på den måten, og ble provosert OK, jeg vet at valget er opp til meg, enten å ikke la meg provosere eller forlate serveren. Nok om det. Finnes det måter å avsløre aimbots, slik at de som beskylder en for cheat selv kan sjekke den anklagede for dette? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 ettersom det eg veit så kan folk sjå deg i førsteperson, uansett så er aimbotene idag veldig gode....har eg hørt, har ikkje gidda å teste. Den eg testa for 9 måneder siden var så dårlig at eg spelte 4 ganger dårligare enn før uansett finn ein server som kjører den siste versjonen av utpure..cheating fritt for ein god stund ijallefall Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Jeg blir beskyldt for aimbot nesten hver gang jeg beveger meg innpå en public server. Bare drit i det. Jeg sier bare: "I take that as a compliment..." Folk som sier noe så tåpelig har som oftest stor mangel på skills, og hva de syns om min spilling interresserer meg lang oppi ***. De bedre folka som spiller UT ser fort forskjell på skills og cheating. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Kan jeg i tillegg spørre hva dine fav public servere er? :smile: Jeg spiller lite public, men hopper innom en av Jolt's tre Deck16 servere med jevne mellomrom. Helst den uten redeemer (Jolt Deck16 nr 1)... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 jeg skal tipse admin på denne serveren om UTPure, jeg ser forresten at stadig flere public servere får dette. Toa:(se forresten et annet sp.mål til deg i en annen tråd om mus/matte :smile:) Jeg har spilt en del på Norway Games i det siste. Liker denne, fordi folk der som regel har en avslappet holdning, og ønsker å ha det gøy. (Noe av det mest slitsomme som fins er nidkjære tyskere Trives forøvrig godt på servere som har bl. a. Deck og Liandri, gjerne Jolt, men søker helst servere med jevnbyrdige opponents på lav ping. Er blitt så bortskjemt med god ping etter jeg fikk ADSL. På Norway Games har jeg ping ned mot 30 :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 sub kva er ipen til jolt deck uten redeemer Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 13:55, Toa skrev:Bare drit i det. Jeg sier bare: "I take that as a compliment..." Folk som sier noe så tåpelig har som oftest stor mangel på skills, og hva de syns om min spilling interresserer meg lang oppi ***. De bedre folka som spiller UT ser fort forskjell på skills og cheating. skal prøve å følge den linja. Det som likevel er noe inni h**!!s irriterende er når slike usunne elementer tar opp plassen i chat-vinduet med crap`en sin. Det er da jeg virkelig skjønner hvorfor folk unngår public servere... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 14:51, siDDIs skrev:sub kva er ipen til jolt deck uten redeemer Ikke den fjerneste anelse. :smile: De serverne er jo nesten alltid fulle, så det blir også en del spilling på serverne MED redeemer. Alltid kjekt å ta shockkombo på redeemeren. :smile: Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 14:31, Zardoz skrev:jeg skal tipse admin på denne serveren om UTPure, jeg ser forresten at stadig flere public servere får dette.Toa:(se forresten et annet sp.mål til deg i en annen tråd om mus/matte :smile:)Jeg har spilt en del på Norway Games i det siste. Liker denne, fordi folk der som regel har en avslappet holdning, og ønsker å ha det gøy. (Noe av det mest slitsomme som fins er nidkjære tyskere Trives forøvrig godt på servere som har bl. a. Deck og Liandri, gjerne Jolt, men søker helst servere med jevnbyrdige opponents på lav ping. Er blitt så bortskjemt med god ping etter jeg fikk ADSL. På Norway Games har jeg ping ned mot 30 :smile: Hmm... Lurer på om jeg spilte på den Norway Games forleden. Kaller meg SubWarrior online... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå