dr.li Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei! Jeg skal som mange andre investere i bærbar pc i.l.a. sommeren. Er det noen som har meninger om kjøp av brukte maskiner. Har sett at det ligger enkelte, relativt nye maskiner med ok specs på bruktmarkedet. Å få med kvittering og evnt. originalforpakning bør vel være en selvfølge..., eller? Bør man installere nytt OS registrert på en selv? Hva med annen programvare? Noe annet å tenke på? Takknemlig for innspill! Henrik Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kvittering/garanti bevis er ett must ja...original forpakning? tja..til vilken hensikt? sikkert greit, men hvor mange sparer på de store eskene egentlig? (okei, jeg gjorde det...sikkert andre da ) du bør formatere maskinen når du får den...både for å legge inn nytt OS selv, renske ut gammelt dritt (hvis ikke selger gjorde dette selv, noe jeg synes er ganske naturlig å gjøre), og ikke minst, du vet ikke hvilken sikkerhets praksis selger førte da han/hun brukte den...det kan være alle mulige virus og spyware og dritt innpå... en annen ting å tenke på: enten postoppkrav eller fremmøte for å hente PC'en personlig jeg har solgt en bærbar over nettet og jeg må si at jeg var meget overrasket over at det var folk som var villige til å forskuddsbetale, med tanke på hvor mange lugubre folk det er der ute... Tviler sterkt på om jeg hadde forskuddsbetalt selv, for å si det slik.. Lenke til kommentar
dr.li Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Takk, det høres fornuftig ut. Da er det bare å finne et godt kjøp... Henrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå