Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Her er mer info om ekspansjonen til et av tidenes mest levende krigsspill! http://www.gamespot.com/pc/action/callofdu...ew_6103472.html (Hentet fra Gamespot) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 har ikke så mye tilovers for COD, var gøy å spille gjenom en gang, men det var alt for scripted og urealistisk, venter i spenning på brothers in arms jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Blir spennende og spille igjennom expansionpacken. Koste meg egentlig ganske bra da jeg spilte gjennom CoD, så det lover jo bra. Greit å gjøre det, bare for å ha gjort det Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Likte CoD Ganske godt jeg også, så jeg gleder meg til CoD:UO Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Likte CoD Ganske godt jeg også, så jeg gleder meg til CoD:UO Jeg ser virkelig frem til man skal spille Britsih! Fordi på UO sitter du i et bombefly som brite! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 men er jo britte i orginale COD også da Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 men er jo britte i orginale COD også da Skjønte at jeg kom til å få slik respons (dårlig forklaring av meg! ) Jeg vet det, men i UO spiller man bare som brite i det flyet, hvis jeg ikke tar feil... Tror ikke du er på bakken som brite i UO, vet at du spiller som dem på CoD til vanlg fordi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå