ebso86 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå har jeg kjøpt meg office 2003. Men hvilket av disse programmene er det som er selve skriveprogrammet, regneark, osv? Regnearket har jeg ikke funnet fram til ennå. tRENGER HJELP HER Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Excel = regneark Word = tekst Endret 29. juli 2004 av mcbeef Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Webdokumentlaging: FrontPage Database: Access For touchscreenmaskiner: OneNote For publiseringssaker (Skoleavis osv): Publisher Mail: Outlook Fremvisning (Vise frem f. eks skoleprosjekter på en prosjektor): PowerPoint Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis du har kjøpt Ms Office uten å vite hvilke programmer som gjør hva har du ganske mye å lære før kan bruke programmene. Kjøp deg en opplæringsbok, som f. eks "Office 2003 for dummies" - eller "Word 2003 Trinn for trinn". Sistnevnte bruker jeg selv, som oppslagsbok, og den er veldig bra - anbefales! Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det noe nytt i Office 2003 som oss vanlige dødelige har bruk for? Bruker selv Office 2000 Small Buiseness. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg syns Office 2003 har mange nye, nyttige funksjoner - også for oss vanlige hjemmebrukere. Spesielt syns jeg Outlook har blitt utrolig bra, og det nye programmet OneNote bruker jeg nå så mye, at jeg lurer på hvordan jeg klarte meg uten tidligere. Absolutt verd en oppgradering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå