-kga- Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvilken gratis kurser er det som fintes i millitæret. Jeg har lyst å prøve og få tatt en del av de, feks lastebil lapper og den slaks. Kanskje ta opp noen fag som gikk litt dårlig mot slutten av allmen også (lærerne sa det gikk). Jeg lurte på om noen hadde en linkt til ett sted med en oversikt over slikt eller no i den duren. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Vet at man kan få bartenderkurs vertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Varierer fra tjenestested til tjenestested.. Vekterkurs, lastebil/buss-førekort, dj kurs, første hjelps kurs, truckførerbevis, osv.. Hvor skal du? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det heter forresten kurs i flertall. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 det er sånt du finner ut når du kommer til leiren henger sikkert opslag på en eller annen fellestavle Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 mest nyttige er vel vekter/truckfører... evt. lastebil o.l. hvis du får lov.. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vaksenopplæringa i Forsvaret er flotte greier, har sjølv benytta meg av ho på Setermoen i år. Anbefaler sterkt at du følger med på oppslag i leiren, då dei i tillegg til allmenne fag, tek opp ei rekkje andre attraktive kurs i løpet av året (bl.a Offshore kurs), mesteparten er gratis (Utanom eksamensavgift. VO har og ei stipendordning). Enkelte kurs krever og relevant erfaring/utdannelse/grunngjeving i tillegg. Førarkort klasse A, B og dykkarsertifikat vert ikkje undervist i Forsvaret (rett meg om eg tek feil), men du får stønad under sivil opplæring (trur det er 80% elns, er heller ikkje umogleg at Forsvaret dekkjer utgifter under særskild forhold/utdannelse i førstegongstjenesta). Her har du Vaksenopplæringa Lykke til i forcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå