staagri Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Har en kamerat som får tilsendt virus og annet dritt hele tiden, så det jeg lurer på er om det er mulig å se ip eller spore e-post på noen måte, slik at det er mulig å finne ut hvem som sender dette?? Han bruker outlook 2000. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Jepp, det er bare å se i mail-headeren. Lenke til kommentar
staagri Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Er ikke sikker på hvor du mener nå, sitter med outlook 2002 nå, men jeg finner ikke noe ip-adresse på avsender på mine e-poster! Hvor finner jeg den funksjonen?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Har ikke Outlook selv, men vil anta at det er ganske likt OE. Høyreklikk på mailen og velg "properties". Klikk så på "details". Da skal du få opp kildekoden inkludert headeren til mailen. Let litt der, så skal du finne IP-adressen. Lenke til kommentar
staagri Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Jepp fant den nå, så litt fort gjennom tidligere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå