Ravn Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kjøpte meg BF:NAM på releasedagen, spilte det i noen uker, men gikk lei. M60/LAW comboen eide jo alle de andre klassene. Så nå har spillet samlet støv på hylla mi. Bør jeg brake det frem igjen og gi det en ny go? Spiller forøvrig BF: 42 og synes det er fantastisk digg. Det er mer sjov en BF.NAM. INPUTS NOEN?! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå har jeg ikke fått testet 1.1 enda, men om den faktisk gjør det den sier den skal gjøre (Fryktelig vanskelig setning... ), så synes jeg du kan gi "Nam" en ny mulighet til å bevise deg om at det er het helt kurrant spill. Siden du allerede har spillet, koster det deg ingenting egentlig å teste det. Er vel bedre at du selv får bestemme om spillet ble bedre, enn at andre skal gi deg input... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Siden du allerede har spillet, koster det deg ingenting egentlig å teste det. Er vel bedre at du selv får bestemme om spillet ble bedre, enn at andre skal gi deg input... Det er sant, men er det nesten helt likt det var ved releasen, ser jeg ikke poenge i å plukke det ned fra hylla igjen... Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Skjedd masse forandringer. Blandt annet er ikke M60/LAW comboen noe tess lengre. Gi det ett nytt forsøk du Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 På patchen før (1.02) blei m60/LAW om til m14/LAW....Mye bedre Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kjøpte meg BF:NAM på releasedagen, spilte det i noen uker, men gikk lei. M60/LAW comboen eide jo alle de andre klassene. Så nå har spillet samlet støv på hylla mi. Bør jeg brake det frem igjen og gi det en ny go? Spiller forøvrig BF: 42 og synes det er fantastisk digg. Det er mer sjov en BF.NAM. INPUTS NOEN?! kan eg få battlefield vietnam :!: Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er fornøyd med patchene. De har fikset en del småfeil og mangler. 1.1 patchen er genial. En del forbedringer + ny map og ny helikoptere Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Spill BF.. Glimrende spill vil jeg si... også etter patchene.. blir jo bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 mye bedre etter patch 1.1 kom. Jeg slutta i frustrasjon tidlig...men nå er det full guffe igjen... at M60 gjør MYE skade på heli nå er bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå