Gå til innhold

Er BF:NAM noe tess etter de nye patchene?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg BF:NAM på releasedagen, spilte det i noen uker, men gikk lei. M60/LAW comboen eide jo alle de andre klassene. Så nå har spillet samlet støv på hylla mi. Bør jeg brake det frem igjen og gi det en ny go? Spiller forøvrig BF: 42 og synes det er fantastisk digg. Det er mer sjov en BF.NAM.

INPUTS NOEN?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke fått testet 1.1 enda, men om den faktisk gjør det den sier den skal gjøre (Fryktelig vanskelig setning... :ermm: ), så synes jeg du kan gi "Nam" en ny mulighet til å bevise deg om at det er het helt kurrant spill.

Siden du allerede har spillet, koster det deg ingenting egentlig å teste det. Er vel bedre at du selv får bestemme om spillet ble bedre, enn at andre skal gi deg input...

Lenke til kommentar
Siden du allerede har spillet, koster det deg ingenting egentlig å teste det. Er vel bedre at du selv får bestemme om spillet ble bedre, enn at andre skal gi deg input...

Det er sant, men er det nesten helt likt det var ved releasen, ser jeg ikke poenge i å plukke det ned fra hylla igjen... :p

Lenke til kommentar
Kjøpte meg BF:NAM på releasedagen, spilte det i noen uker, men gikk lei. M60/LAW comboen eide jo alle de andre klassene. Så nå har spillet samlet støv på hylla mi. Bør jeg brake det frem igjen og gi det en ny go? Spiller forøvrig BF: 42 og synes det er fantastisk digg. Det er mer sjov en BF.NAM.

INPUTS NOEN?!

kan eg få battlefield vietnam :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...