Gå til innhold

Skal ha en GOD spill-PC til ca. 12000. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Nå er det over. Jeg har bestilt. Ble på 14 947 kroner. takk for all hjelp og farvel. Nå drar jeg på ferie.  :D

Gratulerer :thumbup:

DOOM III kommer 13. august, HL2 30. september.

Billigst på www.tbcgames.no for øyeblikket.

Endret av Saft-is
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: Digg ass. Takk for all den kjempekonstruktive hjelpen. Kunne aldri greid det uten :yes: Gleder meg til den står på skrivebordet. Hihi

Håper moderator kunne ha stengt denne tråden nå, for eller kommer jeg til å lese noe negativt sikkert og begynne å angre meg. Jeg vil bare være lykkelig jeg nå :dribble:

Supert forum. You´re tha BEST

Endret av Ozzi
Lenke til kommentar
Det ble en bra maskin til slutt ja ozzi

Selv om at Geforce 6800 serien er bedre enn x800 serien til slike spill som Doom3 og Halflife 2 så vil nok din maskin takle alle spill uten noe som helst problem nei...

lykke til med ny maskin..

den var bare stygg tintin77, komme med en sån bermerkning når du har lest den siste posten :wallbash::wallbash:

ta det med ro det er en smaks sak det greine med Geforce og Raedon, jeg foretrekker selv raedon.

Lenke til kommentar

Vet ikke om den var stygg akkurat da, men mer eller mindre fakta..

Men herregud x800 kortene er jo veldig bra for det da...

I andre spill så er det jo omvendt så det er ingen grunn til anger

Jeg har foøvrig selv ett radeon 9800 pro kort da

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Hei hei. Tilbake fra ferie. Dataen er forhåpentligvis på vei. Men det var en ting jeg har tenkt på et par dager. jeg betilte ikke noe lydkort, ettersom det ikke ble brakt på banen. Vil dette resultere i at jeg ikke får no lyd på dataen når den kommer? I så fall :cry:

Lenke til kommentar
Hei hei. Tilbake fra ferie. Dataen er forhåpentligvis på vei. Men det var en ting jeg har tenkt på et par dager. jeg betilte ikke noe lydkort, ettersom det ikke ble brakt på banen. Vil dette resultere i at jeg ikke får no lyd på dataen når den kommer? I så fall  :cry:

D er nok integrert lyd i hovedkortet (har ikke lest hele posten)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

joda, koss og sannheiser er gode merker..... Trust og labtec er ikke (til headset vertfall) personlig brukte jeg ikke en hundrelap engang på headsett, det billigste (eller nest billigste) KOSS headsettet på komplett

Funker glimrende + at det er behagelig som få :)

Lykke til med PCen da!

EDIT: glemte Zalman headset jeg nå :)

Endret av E.T
Lenke til kommentar
Takk. Nå fikk jeg ro i sjela mi :roll:

Men jeg har fortssatt ingen headsett. Men jeg har knapt 400-500 til rådighet. Noen goode forslag til behagelige GODE headesett?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123347&cks=SER

Koss ur40.

Har selv dette headsetet, MEGET fornøyd.

Gir god lyd, samtidig som det islorerer godt bakgrunnstøy, sitter godt og er behagelig og ha på, samtidig som det ikke koster skjorta :)

Lenke til kommentar

Shit :ohmy: Nå trenger jeg hjelp her. Viser seg at jeg ikke får dataen før tidlist om halvannen uke. Detta pga skjermkortet. Har det visst ikke på lager. Makan til dårlig greier. Kunne jo ha opplyst om dette synes jeg. Dårlig av komplett.

Men ville det ha hjulpet om jeg valgte et annet skjermkort kanskje? Hva er det nest beste jeg kan velge da? Etter X800 Pro.

Dette er den siste mailen jeg har fått fra komplett:

----------

" Mus, skjermkort og dvd-brenner mangler vi. Får dessverre ikke byttet på ordren,

så du må nesten legge inn alt på nytt og slette denne ordren. Det står om varene

er på lager i vår pc-bygger.

Skjermkortet kan faktisk ta så lang tid, i og med at det ikke er kommet i salg

ennå, bare forhåndsbestilling."

----------

Det kan faktisk drøye helt til september. Pokkers komplett.

Please hjelp :cry:

Endret av Ozzi
Lenke til kommentar

Er dette det nest beste?

Men uansett blir det mye dyrere å forandre på bestillingen. for han på komplett sa at jeg ikke bare kunne forandre skjermkortet. Jeg måtte visstnok slette bestillingen og bestille på nytt. Men nå har prisen på den Athlon 64 PCen stigi med ihvertfall 1000 kroner.

Lenke til kommentar
Er dette det nest beste?

Men uansett blir det mye dyrere å forandre på bestillingen. for han på komplett sa at jeg ikke bare kunne forandre skjermkortet. Jeg måtte visstnok slette bestillingen og bestille på nytt. Men nå har prisen på den Athlon 64 PCen stigi med ihvertfall 1000 kroner.

Hvorfor insisterer du på å kjøpe dette hos komplett? De ønsker jo tydeligvis ikke å ha deg som kunde.

Robert-

Lenke til kommentar

Jeg er ganske grønn når det gjelder PC. Ettersom du er enda litt grønnere enn meg tror jeg en PC fra komplett.no. Der får du en veldig bra "påstedet" garanti. Hvis du får problemer med din PC kommer de til deg, du slipper styret med å sende hele dritten i posten. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vill anbefale å handle hos digital impuls. Jeg kjøpte en pc der som jeg valgte delene selv hos å de bygget den for meg. På komplett som jeg også vurderte var prisen 1000kr dyrere!. Men det brae med komplett er at du får 3års garanti. Så vist noe går galt innen den tid, er det bare og lever pc'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...