Gå til innhold

Til alle Gothic-fans


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

folkens, vis dere virkelig vil spille Night of the Raven - kj0p den tyske versjonen og last ned Engelsk mod'en til den fra rpgdot.com !

 

Fortsatt Tysk tale men alle undertekster er engelske så spillet er fullt spillbart!

:dribble:

 

 

Den Engelske Mod'en er fullt lovlig bare så det er sagt.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
folkens, vis dere virkelig vil spille Night of the Raven - kj0p den tyske versjonen og last ned Engelsk mod'en til den fra rpgdot.com !

 

Fortsatt Tysk tale men alle undertekster er engelske så spillet er fullt spillbart!

:dribble:

 

 

Den Engelske Mod'en er fullt lovlig bare så det er sagt.

For å spille denne må man ha den tyske utgaven av "Raven". Det er også lagt til engelsk tale. De som spiller dette forteller at det egentlig er ganske bra.

 

Jeg for min del venter til den offisielle kommer. Hvis så ikke skjer (gud forby), kommer jeg nok til å handle å installere.

Lenke til kommentar
folkens, vis dere virkelig vil spille Night of the Raven - kj0p den tyske versjonen og last ned Engelsk mod'en til den fra rpgdot.com !

 

Fortsatt Tysk tale men alle undertekster er engelske så spillet er fullt spillbart!

:dribble:

 

 

Den Engelske Mod'en er fullt lovlig bare så det er sagt.

For å spille denne må man ha den tyske utgaven av "Raven". Det er også lagt til engelsk tale. De som spiller dette forteller at det egentlig er ganske bra.

 

Jeg for min del venter til den offisielle kommer. Hvis så ikke skjer (gud forby), kommer jeg nok til å handle å installere.

Så, du mener at det ER engelsk tale på Night of the Raven??? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ok, nå leste jeg denne teksten, var litt trøtt sist gang så jeg ville ikke lese den da. Dette ser jo bra ut, fikk lyst til å spille det spillet jeg nå. Vel da har vi et spill til på ønskelista.

 

Jeg var i tyskland for noen dager siden og der så jeg Gothic 1 til 80 kr. Jeg fikk lyst til å spille med en gang jeg så det spillet, jeg hadde det så kult når jeg runna det. Og nå som jeg så dette fikk jeg lyst til å spille dette. Jaja, blir vel bare å vente det...

Lenke til kommentar
[iC' date=30/07/2004 : 20:28]
folkens, vis dere virkelig vil spille Night of the Raven - kj0p den tyske versjonen og last ned Engelsk mod'en til den fra rpgdot.com !

 

Fortsatt Tysk tale men alle undertekster er engelske så spillet er fullt spillbart!

:dribble:

 

 

Den Engelske Mod'en er fullt lovlig bare så det er sagt.

For å spille denne må man ha den tyske utgaven av "Raven". Det er også lagt til engelsk tale. De som spiller dette forteller at det egentlig er ganske bra.

 

Jeg for min del venter til den offisielle kommer. Hvis så ikke skjer (gud forby), kommer jeg nok til å handle å installere.

Så, du mener at det ER engelsk tale på Night of the Raven??? :dontgetit:

Noen fans greide ikke vente. Derfor laget de sin egen engelske versjon. Bra tiltak det.

Lenke til kommentar

Kan fint spille den tyske versonen av oppgraderinga til gothic da. Du kan bare laste ned sån såpræk mod sak som gjør at alle tyske tekster blir engelske. De snakker fortsatt tysk de stemmene som er nye da, men det står på engelsk under.

Hvet ikke hvor en finner denne modden, fikk den av en kamerat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...