Dinsdale Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 "Raven" drar ut. Den er annonsert, så det er bare å håpe at den kommer innen jul. I mellomtiden kan dere sjekke ut Dungeon Lords. Det kan minne mye om Gothic, men det er mer omfattende. Jeg tror dette kommer ut før "Raven" En liten preview her Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Orker ikke å lese all den teksten nå, gjør det når jeg kommer hjem. Men bildene så ganske bra ut, lignet ganske mye på Gothic ja. hehe det er vel nok for å få meg til å prøve det spillet. Blir vel noe underholdning det mens jeg venter på Gothic 3. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hmmm,må nesten sjekke det ut...takk for tipset! *glede seg til raven* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 but for those looking to play in a party, the game does allow for co-operative multiplayer. AAAAA! Det som manglet på Gothic 2!!! ENDELIIIIIIIIG! Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) tenk gothic online Endret 29. juli 2004 av Beeee183 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) tenk gothic online Endret 29. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 gothic online...i like the sound of that Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) folkens, vis dere virkelig vil spille Night of the Raven - kj0p den tyske versjonen og last ned Engelsk mod'en til den fra rpgdot.com ! Fortsatt Tysk tale men alle undertekster er engelske så spillet er fullt spillbart! Den Engelske Mod'en er fullt lovlig bare så det er sagt. Endret 30. juli 2004 av Keylar Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 folkens, vis dere virkelig vil spille Night of the Raven - kj0p den tyske versjonen og last ned Engelsk mod'en til den fra rpgdot.com ! Fortsatt Tysk tale men alle undertekster er engelske så spillet er fullt spillbart! Den Engelske Mod'en er fullt lovlig bare så det er sagt. For å spille denne må man ha den tyske utgaven av "Raven". Det er også lagt til engelsk tale. De som spiller dette forteller at det egentlig er ganske bra. Jeg for min del venter til den offisielle kommer. Hvis så ikke skjer (gud forby), kommer jeg nok til å handle å installere. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 folkens, vis dere virkelig vil spille Night of the Raven - kj0p den tyske versjonen og last ned Engelsk mod'en til den fra rpgdot.com ! Fortsatt Tysk tale men alle undertekster er engelske så spillet er fullt spillbart! Den Engelske Mod'en er fullt lovlig bare så det er sagt. For å spille denne må man ha den tyske utgaven av "Raven". Det er også lagt til engelsk tale. De som spiller dette forteller at det egentlig er ganske bra. Jeg for min del venter til den offisielle kommer. Hvis så ikke skjer (gud forby), kommer jeg nok til å handle å installere. Så, du mener at det ER engelsk tale på Night of the Raven??? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ok, nå leste jeg denne teksten, var litt trøtt sist gang så jeg ville ikke lese den da. Dette ser jo bra ut, fikk lyst til å spille det spillet jeg nå. Vel da har vi et spill til på ønskelista. Jeg var i tyskland for noen dager siden og der så jeg Gothic 1 til 80 kr. Jeg fikk lyst til å spille med en gang jeg så det spillet, jeg hadde det så kult når jeg runna det. Og nå som jeg så dette fikk jeg lyst til å spille dette. Jaja, blir vel bare å vente det... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 [iC' date=30/07/2004 : 20:28] folkens, vis dere virkelig vil spille Night of the Raven - kj0p den tyske versjonen og last ned Engelsk mod'en til den fra rpgdot.com ! Fortsatt Tysk tale men alle undertekster er engelske så spillet er fullt spillbart! Den Engelske Mod'en er fullt lovlig bare så det er sagt. For å spille denne må man ha den tyske utgaven av "Raven". Det er også lagt til engelsk tale. De som spiller dette forteller at det egentlig er ganske bra. Jeg for min del venter til den offisielle kommer. Hvis så ikke skjer (gud forby), kommer jeg nok til å handle å installere. Så, du mener at det ER engelsk tale på Night of the Raven??? Noen fans greide ikke vente. Derfor laget de sin egen engelske versjon. Bra tiltak det. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kan fint spille den tyske versonen av oppgraderinga til gothic da. Du kan bare laste ned sån såpræk mod sak som gjør at alle tyske tekster blir engelske. De snakker fortsatt tysk de stemmene som er nye da, men det står på engelsk under. Hvet ikke hvor en finner denne modden, fikk den av en kamerat. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 moden lastes raskt ned fra http://www.rpgdot.com/index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå