gveiset Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei Er det noen som vet hvordan man kan starte WLAN automatisk for Tundra 155x pcer? Nå blir den startet ved at man må klikke på en knapp ved tastaturet, men ønsker å starte den automatisk ved oppstart. Funnet ut at det er en prosess som heter wbutton.exe som slår nettet av og på. Men den slår seg ikke på hvis jeg legger en snarvei til programmet i oppstartsmappen. Hvis jeg finner programmet i win.explorer, så dobbelklikker på det, slår det bare WLANet av. Da må vel det legges til en parameter etter programstien i snarveien, f.eks. wbutton.exe /start. Noen som har anelse på hvordan jeg skal få startet WLAN automatisk? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 har du prøvd å sjekke om det er en instilling i BIOS? Lenke til kommentar
frejoh Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tenkte å "bumpe" denne tråden, særlig hvis trådstarter har funne ut av det! Skulle svært gjerne hatt WLAN enablet ved oppstart, altså slippe å vente til maskinen har bootet inn i XP, og så trykke på wireless knappen. Det må da være mulig å få til? Fredrik Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er en innstilling i BIOS for dette, trykk f2 når maskinen starter opp for å komme dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå