Gå til innhold

invalid cd-key hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har vel lastet ned spillet og funnet en cd-key på nettet et sted eller brukt en key-generator da?

Hvis dette er tilfellet må du kjøpe spillet for at du skal kunne spille online.

Har du kjøpt spillet burde du ringe produsent eller gå tilbake til butikken og be om en ny cd-key...

Lenke til kommentar
Du har vel lastet ned spillet og funnet en cd-key på nettet et sted eller brukt en key-generator da?

Har du kjøpt spillet burde du ringe produsent eller gå tilbake til butikken og be om en ny cd-key...

nei da er kjøpt.. da var ein plass eg kune skrive cd_keyen på nytt.. eg husker ikkje kor.. og ikkje si at eg skal instalere det på nytt. et går ikkje ann å uninstalere det eing gang

Lenke til kommentar

nei da er kjøpt.. da var ein plass eg kune skrive cd_keyen på nytt.. eg husker ikkje kor.. og ikkje si at eg skal instalere det på nytt. et går ikkje ann å uninstalere det eing gang

Her kan du forandre CD-keyen din

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\ergc

For å uninstallere spillet så må du krysse bort BF:V og Punkbuster i Avinstallasjonen [ ]- ikke la de være krysset [X]

Lenke til kommentar

Her kan du forandre CD-keyen din

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\ergc

For å uninstallere spillet så må du krysse bort BF:V og Punkbuster i Avinstallasjonen [ ]- ikke la de være krysset [X]

eg tryker unintal knapen da skjer ingen ting.. da som er poblemet

Lenke til kommentar
eg tryker unintal knapen da skjer ingen ting..  da som er poblemet

Hmmm... Prøv å slett alt av BF:V i registeret og installer på nytt igjen =)

tar ikkjen skjangsen på det

Nei, tenk hvis du får fixa opp i problemet ditt !! :dribble::dribble:

tenkt om alt går til ja du vet kor han bur..

Lenke til kommentar
Må bare pøse ut at /Battlefield Vietnam/eReg/Battlefield Vietnam_code.exe er en exe som jada... endrer koden du har tastet inn.

Den ligger der, under eReg mappa som sagt.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. den er ikkje der. den endrings tullet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...