enurweb Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Heisann! Lurte på om det er noen andre åsså osm opplever MTU link som tok over etter Kvalito IT som meget ustabilt? Linja mi detter titt og ofte ut i 5-10 minutt ca anna hver dag... Senest denne uka var internett nede i 3 dager på rappen. Begynner å bli meget kjedelig ettersom jeg var vandt til å ha NGT før. Vurderer veldig sterkt å skifte tilbake til NGT om 3-4 måneder når binding til MTU går ut! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg har bare vært fornøyd med MTU etter at de tok over kundene til Kvalito. Kjempegod service og stabil linje. EDIT: Litt oppstartsproblemer hadde de, men sånt må man nesten regne med. Endret 29. juli 2004 av Swag Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Bra det er noen det funker for da... I mitt tilfelle har det bare vært problemer fra begynnelsen av... Faktisk den første måneden med Kvalito hadde jeg internett bare 2 dager av 30 mulige. Dette var pga de som jobber der har null peiling og trodde det var min feil i stedet for dems egen. Viste seg til slutt at det var Kvalito i samarbeid med Telenor som hadde teita seg når Telenor hadde vært i sentralen 5 ganger på 1 måned uten å finne noe feil. PS. kompetanse nivået på support til mtu link er ikke noe bedre enn kvalito Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har bare gode erfaringer med kompetansen til MTUlink, så der tror jeg du har vært uheldig og møtt på feil person, eller at jeg har vært heldig. Hadde også mange problemer med Kvalito, men den tider er over og MTUlink gjort ting mye bedre for min del, ihvertfall. :-) Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Tror heller du har vært heldig når jeg har snakket med minst 10 stk i både kvalito og mtu link som er udugelige... De bare sitter å jatter dag ut og dag inn helt til problemet på en eller annen uforklarelig måte fikser seg selv så sier de "ja men internett funker jo nå da" Så er liksom saken løst for dem mener de helt til jeg neste uke må ringe på nytt... *lei* Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Forstår deg veldig godt. Hadde masse problemer med Kvalito før de gikk konk, men alt ordnet seg når MTUlink overtok. Får håpe det ordner seg for din del også. :-) Lenke til kommentar
salif Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Vurderer veldig sterkt å skifte tilbake til NGT om 3-4 måneder når binding til MTU går ut! Det kan du gjøre nå, man er bare nødt til å si i fra en stund i forveien. Gjort det selv, men jeg husker ikke hvor lang tid i forveien man skal si i fra Jeg har ikke hatt noen problemer etter MTU Link tok over, helt grei support og kan ikke de så får jeg nummer til en som kan hjelpe meg. Kanskje tungvint, men det er i hvert fall bedre enn supporten Kvalito opererte med eller f.eks supporten til NGT der det tar en halvtime før man kommer igjennom Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Vurderer veldig sterkt å skifte tilbake til NGT om 3-4 måneder når binding til MTU går ut! Det kan du gjøre nå, man er bare nødt til å si i fra en stund i forveien. Gjort det selv, men jeg husker ikke hvor lang tid i forveien man skal si i fra Jeg har ikke hatt noen problemer etter MTU Link tok over, helt grei support og kan ikke de så får jeg nummer til en som kan hjelpe meg. Kanskje tungvint, men det er i hvert fall bedre enn supporten Kvalito opererte med eller f.eks supporten til NGT der det tar en halvtime før man kommer igjennom Helt enig, salif. Fikk nummeret til drift i Bergen og der har de ordnet alt for meg. Veldig hyggelige folk. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Vel... har også hørt NGT support er noe herk men tingen er det at i løpet av det ene året jeg hadde NGT ringte jeg ikke support en eneste gang pga det aldri gikk noe galt slik som er situasjonen nå. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det er sjelden min linje faller helt ut, men hver dag faller linjen ut av norge ut. Dette er litt plagsomt i lengden. Lenden på dette kan variere fra minutter til timer. Dette fører ofte til at det blir problemer med epostserveren også. Pluss at mange websider her i norge går via utlandet. De er også veldig lat å svare på epost. Har sendt flere eposter den siste uken uten å få tilbakemelding. Når sant skal sies så opplevde jeg aldri noen feil når kvalito hadde linjene. Men jeg var vel en av untakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå