ViperGTS Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Installerte 2.4.18 kjerne, men når jeg kjører startx kræsjer det og jeg får meldingen "no screens found" Noen som vet hva dette kan komme av(kanskje hatt det selv)?eller har forslag på løsnig av problemet. Kjører Slackware. [ Denne Melding var redigert av: ViperGTS på 2002-04-26 12:23 ] Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Vist du har et Nvidia kort, så må du kompilere inn driverene hver gang du kompilerer kjernen. "no screens found" Får du når skjerm driveren ikke blir loadet... Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 13:46, oskar1 skrev:Vist du har et Nvidia kort, så må du kompilere inn driverene hver gang du kompilerer kjernen."no screens found" Får du når skjerm driveren ikke blir loadet... Takker for svaret! Hvordan gjør jeg det? Står det noe sted på nettet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: Takker for svaret!Hvordan gjør jeg det?Står det noe sted på nettet hvordan jeg gjør det? http://www.nvidia.com -> drivers -> Linux. Last ned kernel og GLX pakkene. Helst .tar.gz. Pakk ut med 'tar xvzf pakke.tar.gz' Les README. Får du ikke til, post en my melding så får du hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå