Shirmah Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg en ny PC, men den henger seg opp hele tiden! når jeg kjører litt tunge programmer, så tar det noen få sekunder, og så fryser skjermbildet. Det eneste jeg kan gjøre da er å restarte PC'en! Er det noen som kan hjelpe?? Specs: AMD Athlon 64 3200+, 1 GB PC3200 DDR-RAM, ATI Radeon 9600 XT PRO 256 MB DDR, Seagate Barracuda 7200.7 200GB HD. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det kan være veldig mye rart egentlig. Det kan både være hovedkortet, for varm prosessor, ustabil strømforskyning, ustabilt skjermkort +++... Det du bør gjøre er å teste hver av komponentene hver for seg i en annen PC. Start med de komponentene som er lettest å ta ut (som skjermkort eller CPU) før du begynner å skru ut hele hovedkortet. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hvis det er pakke pc så er det sikkert Strømforsyninga Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) høres ut som eit problem som eg hadde før, det er ekstremt kjedelig opplegg. testa alle delene i maskina og fant til slutt ut at det var hovedkortet som gjorde det. har vært borti det ein del gonger, og det har alltid vært hovedkortet som har klikka (det betyr ikkje at det er det i dette tilfellet). hovedkortet er og det som er kjipest å teste så lykke til edit: har aldri vært borti sånne problemer med pakkepc... kjenner ingen som kjøper sånt Endret 29. juli 2004 av knappy tha muthafuckin' slappy Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Har hatt PC'en til rep. før, og da var det noe kødd med hovedkortet, så jeg fikk nytt. Akkurat nå er tempen på CPU'en 60 grader, og systemet 37 grader. Nå har PC'en stått på en stund, men ikke jobbet med noe tunge programmer i det siste. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 HAHA!!! Problemet er løst!!! Defekt RAM-brikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå