Gå til innhold

z1010, noen spørsmål, haster. Hjelp!

Anbefalte innlegg

vet at jeg sikkert finner svar på dette i forumet, men ahr veldig dårlig tid for jeg resiser tilsverige om noen timer og trenger rette, og konkrete svar, så håper noen kan hjelpe meg.

Dette gjelder SE z1010.

1. Om jeg kjøper den i Sverige, så er det ikke noe problem å burde den i NOrge, om jeg kjøper uten abonnement?

2. Den har 3g, men den kan brukes i vanlig gsm nett også siden dette ikke har kommet til norge ennå?

3. Om jeg trenger å få softwaren oppdatert eller noe er feil med den, kan jeg levere den inn her i norge da og få de til å se på den, eller må den sendes til sverige?

4. Har Chess forsikring, kan jeg sette den opp der, eller må produktet være kjøp/finnes i Norge?

5. Noen som har linker til der man kan se bilder (som de har selv tatt av og med telefonen?)?

6. Hvordan er den i forhold til K700? Er d like mye minne osv?7. Annet - Nevn ting du har opplevd selv om 1010'en eller synes jeg burde vite.

Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dimensions: 90 x 54 x 29 mm

Weight: 144 g

Battery: 1200 mAh (Li-Ion)

Stand-by: up to 295h

Talk time: up to 11.5h

UMTS: yes

GPRS: yes

Dual band: 900/1800 MHz

Ext. antenna connection: yes

Memory: up to 4 MB free internal dynamic memory and 32 MB Memory Stick Duo

Integrated digital camera: 640 x 480 pixels

Display: large TFT display with 65,536 colours

Display resolution: 176 x 220 pixels

External display: yes

VideoMMS capable: yes

Load-a-game: yes

Polyphone ringtones: yes

Vibrating alert: yes

Infrared interface: yes

Bluetooth: yes

USB: yes

finner mere om den på denne siden...

Lenke til kommentar

3G enheter fungerer i vanlig GSm også- i hvert fall i starten.

Chess forsikring dekker enhet så lenge du har ringt dem og oppgitt telefon sitt IMEI nummer.

Mulig at telefonen kan leveres her, men tviler på at den kan fikses her. Du er nok da nødt å dra til Sverige ettersom de vil ha utstyr til å fikse telefonen med der.

Tviler på at den har samme mengde med minne, men mener å huske at den har minnekort plass.

Skal neppe være noe problem å bruke en "svensk" mobil i Norge. Anerslien her har jo enheter som kommer fra statene, og mener å huske han hadde en Nec 606 enhet som har 3G, og den fungerte i Norge.

Lenke til kommentar

Halla.

Vel, den er ikke til salgs uten abonnement og ulåst i Sverige enda, dessverre, og ja, den fungerer fint på GSM nettet, men selvfølgelig uten UMTS-funksjonene.

Softwaren må oppdateres der selve telefonen er tilgjengelig, dvs ikke Norge enda.

Personlig ble jeg veldig gira når denne ble annonsert, men veldig, VELDIG skuffet når jeg fant ut informasjon i dybden. Kunne kjøpt den på Kypros for 7000,- men valgte å ikke gjøre det. Den mangler så mye funksjoner, og minnebrikken kan maksimum være 128 Mb. Svenske brukere som har 256 minnebrikke klager veldig, fordi telefonen rett og slett ikke finner den.

Synes det er veldig trist, men denne holder nok ikke mål. Det er en førsteutgave for SE, og burde nok mest sannsynlig styres unna.

Paradoksalt nok skriver jeg dette, til tross for at jeg for fire uker siden hadde bestemt meg 100% for at dette var min neste.

Mvh

Holtemann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...