toredvart Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 HAr problemer med ninja gaiden. Får meldingen "the disc is dirty or damaged". DVD'n er verken støvete eller skadet. må jeg tørke støv fra xboxen ? Lenke til kommentar
vizit Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 har du lasta den ned fra nettet? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) 1) Det kan ha med hva slags merke/type DVD- spillerene i Xboxen din er å gjøre... Noen spill har vist seg å ha problemer med noen av disse. Tror alle nyere produserte Xburker har byttet til 100% kompatible enheter. 2) Xboxen din sliter. Jeg hadde samme problem med min Xbox for omtrent 1 1/2 år siden, men det gjaldt alle spill, og kunne føre til at de låste seg, eller bare rett og slett ikke startet opp (Med medfølgende "Dirty disc"- beskjed). Sendte den på rep. 3) Støvdemonen har bomba innsiden av Xboxen din hardt. (Jeg trodde dette var problemet med min Xbox, men det hadde ingen effekt å bruke rense- CD) Endret 29. juli 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå