Race_boy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har prøvd i snart 3 dager å fjærne Blaster viruset på pcen til onkelen min, men den meldinga som kommer når pcen er på nettet kommer fordet. Før den meldinga som teller ned kommer det en MSG melding som står at jeg kan velge sende error eller close den. rett etter meldinga så kommer den ned tellings meldinga. Jeg har kjørt Fix Blaster, lagt inn patch og gått inn på start->run->SERVICES.MSC /S og gjort alt det der.... men jeg får det samma meldinga enda! Pleas, Hjelp meg! Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har du køyrd Windows Update? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Sikker på at det er blasterviruset du har fått? Det kan være andre grunner til at du får denne meldingen. Blasterviruset ga aldri meg noe melding om å sende error-report, i hvert fall. Du _kan_ jo reinstallere maskinen da. Da er du sikker på at du får alt bort i hvert fall. Men selvfølgelig, best å prøve andre muligheter først Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Det finnes blaster removal tool ! Google er en fin venn i slike tilfeller ! Endret 29. juli 2004 av hauer Lenke til kommentar
hart Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har du fått bekreftet at det er blaster fra et anti-virus program? Hvis ikke.. kjør full scan og post resultatet.. sikkert noen som kan hjelpe deg da. Hørtes ikke så veldig likt Blaster det du oppgir.. Husk å skru av system restore når du forsøker å fjerne virus. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kis - lær deg å søke på forumet! Jeg har skrevet FLERE smørbrødlister på hvordan dette skal gjøres. Det er derfor ingen grunn til å starte enda en tråd om det. /OPPGITT/ *Tronaldo* Lenke til kommentar
hart Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 eh... han er ny her -> tabbekvote. Ha nå litt tolmodighet sånn at man ikke skremmer folk vekk uten grunn Velkommen til forumet Race_boy Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 eh... han er ny her -> tabbekvote. Ha nå litt tolmodighet sånn at man ikke skremmer folk vekk uten grunn Velkommen til forumet Race_boy Det er mottatt! Sorry, men blir så oppgitt! Har svart såååå mange ganger på det og la ikke merke til at han var ny. Igjen, beklager! *Tronaldo* Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Her er et lite tips bruk denne virusscanneren Stinger. Fordelen med denne er at den ikke trengs og innstalleres. Bruker bare denne og trend sin online scan. /Cyrus Lenke til kommentar
Race_boy Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har prøvd Windows Update... men jeg kan prøve å legga inn windows på nytt Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Gjør det du , så er du sikker på at du fjerner alt Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Flyttes til sikerheit som er den rette kategorien for virus og trojaner. Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Denne her fjerner de fleste virus. http://download.nai.com/products/mcafee-avert/stinger.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå