Giugiaro Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg fikk meg et nytt tastatur, et Creative-sett som er trådløst. Men tastaturet er så tungt å skrive på. Når jeg skriver litt raskt, så hopper den ofte over en bokstav. Kan jeg øke tempo på dette, eller må jeg rett og slett skrive saktere? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Høres ut som et dritt-tastatur Nå vet jeg ikke hvor fort du skriver, men det høres helt søkt ut at du må skrive seinere for at tastaturet skal få det med seg. Kanskje du ikke trykker hardt nok på bokstavene? Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Jepp, jeg fikk det fra Elkjøp som erstatning for et problemer med et hp-tastatur. Det er rett og slett tungt å skrive på. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har trådløst selv (Logitech) og har aldri opplevd lignende problemer. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 hva slags bord har du tastaturet på? Hvis det er av metal eller stål eller noe, så er det nok der problemet ligger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Sjekk: - Batterier - Avstand mellom tastatur og sender - Hva som er mellom tastatur og sender, f.eks bordet, som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har du undersøkt om det hjelper (går an) å stille på noe... fx. i BIOS ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå