toredvart Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg skal bare sjekke hvor mye jeg kan få for hele xbox samlinga mi. Innholdet er : 1 XBOX v.1.0 2 xbox kontrollere 1 xbox kontroller s 1 dvd kit 1 Xbox scart/RGB-kabel (den for 5.1 dolby digital) ------------------------------------------------------------------- Spill: Amped Amped 2 Baldurs gate Baldurs gate 2 Brute Force Driv3r Enter the matrix Fight Night 2004 Full spectrum warrior Ghost recon Grand theft auto double pack Halo (naturligvis) Indiana jones and the emperors tomb Jurassic park: operation genisis Mafia Max Payne 2 Mercedes-Benz world racing Midtown madness 3 Moto Gp 2 Mtx: mototrax feat. travis pastrana Ninja gaiden Pirates of the carribbean Project gotham racing Rallisport challenge Rallisport challenge 2 Richard Burns rally Sonic heroes Spider-man 2 Splinter cell Splinter cell: pandora tomorrow Star wars : KOTOR State of emergency Tao feng: fist of the lotus The thing Tiger woods pga tour 2003 Timesplitters 2 Tony hawk pro skater 4 Tony hawk underground Unreal championship Wormas 3d Hva synes dere den er verdt ? Ingenting er modda. alt orginalt Endret 29. juli 2004 av toredvart Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Dæven du hadde mange spill! Lenke til kommentar
Newman Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Tror det kan bli vanskelig å få solgt hele den pakka der sammen... Ivertfall hvis du skal få igjen noen kroner. Burde selge Xboxen + tilbehør sammen med feks 5 spill for rundt 2500 - 3000. Selg resten av spilla på qxl, da får du 150-200 pr spill. Så en på qxl som prøver å selge denne pakka for 4000 (minstepris) Xbox selges med 4 kontroller, spillene som følger med er: project gotham racing, unreal championship, oddworld munchs oddysee, mike tyson havywaight boxing, silent hill2 inner fears, blinx the time sweeper, rallysport challenge, shenmue 2, dead or alive 3, kung fu chaos face full of fists, bruce lee quest of the dragon, turok evolution, tao feng fist of the lotus,nhl 2k3, splinter cell, jsrf jetsetradiofuture, genma onimusha, tony hawks pro skater 3, mortal kombat deadly alliance, star wars obi-wan, dead or alive xtreme beach volleyball, amped freestyle snowboarding, spider man, halo, star wars rasing, og en del demo plater. xen på consollen er farget gul noe jeg synes ble veldig fint Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Som Newman sier: Plukk ut 5 av de bedre spillene (eller la kjøper velge fritt fra listen din) og selg det som en pakke (all hardware m/5 spill). De fleste av spillene som blir til overs selger du fint brukt for 150,- eller mer pr. stk. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 lurer du bare, eller skal du selge? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 når eg solgte eindel av mine xbox spel så var det bare såvidt eg fekk solgt dei for over 200kr mesteparten gjekk for 100-150kr og mange av dei var nye spel som er poplære Å tenke ein gjennomsnittpris på 150kr på kvar spel er realistisk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Off-topic Skal du selge? Det lønner seg jo selvfølgelig aldri du får nesåvidt noe for det. Bedre å ta vare på det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå