enden Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 TEST: Samsung SyncMaster 710T Samsungs nye 17" med 12 ms responstid har endelig havnet på testbenken vår. Hvor mye bedre enn 173T er den, og kan den sammenlignes med de beste på markedet idag? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Bra test, men denne skjermen er ikke helt den jeg leter etter. Hadde det kanskje vært mulig å testet en Samsung SyncMaster 174T opp mot den eldre 173T modellen? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Meget god og utfyllende test Har to spørsmål: Hvordan er denne skjermen i forhold til NEC1760NX? Hvilken av disse skjermene (eller andre?) ville du annbefale innenfor følgende bruksområder: Spill, film, foto, vanlig kontorbruk og surfing. EDIT: Skriveleif Endret 29. juli 2004 av TJ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Flott test! Hadde ventet på denne. Må si at jeg ikke er overrasket over resultatet. Det har jo vært diskutert litt rundt denne skjermen, jeg synes det er bra at Samsung gjør fremskritt på design og menyer, men de må konsentrere seg om selve skjermen på kommende modeller, det er jo det som er førsteprioritert når folk skal kjøpe LCD. Svart må være svart over hele skjermen også helt ut i kantene...Nytter ikke å komme med noe som toner seg ut til grått eller vrenger til andre farger langs rammen. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Flott test! Hadde ventet på denne. Må si at jeg ikke er overrasket over resultatet. Det har jo vært diskutert litt rundt denne skjermen, jeg synes det er bra at Samsung gjør fremskritt på design og menyer, men de må konsentrere seg om selve skjermen på kommende modeller, det er jo det som er førsteprioritert når folk skal kjøpe LCD. Svart må være svart over hele skjermen også helt ut i kantene...Nytter ikke å komme med noe som toner seg ut til grått eller vrenger til andre farger langs rammen. Han sier jo i testen at denne er mye bedre til spilling enn 173t, og dermed virker den for meg som en mye bedre allround skjerm enn 173t på tross av at fargene er litt mer blasse. Så det blir vel feil å si at panelene ikke utvikles noe. Nå venter jeg bare på testen av 910t Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Blassere farger og dårlig farge langs rammene gjør ikke en skjerm bedre, noe er bedre selvfølgelig, men jeg kjøpte heller en NEC 1760NX Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Noen som vet hvor man kan teste ut LCD skjermer hvis man bor i bergensområdet? kanskje litt lurt når man skal betale 6000 for en skjerm Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 LCD skjerm prisene kommer til å falle ganske mye snart, anbefaler deg å vente litt. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Når kommer de til å falle, og hvor mye? Hvorfor vet du dette? Lenke til kommentar
capy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvordan er denne skjermen i forhold til NEC1760NX? dette lurer jeg også på. NEC 1760NX jo den "store" spillskjermen på markedet, samtidig som den leverer gode farger. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Gode test som vanleg Jørgen. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Altså et godt alternativ til NEC 1760NX? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg skal rett og slett være så ærlig at jeg ikke tør sammenligne disse to skjermene. Det er lenge siden 1760NX, og disse er såpass close at jeg ikke tar sjansen på en vurdering ut fra hukommelsen. Har en halvveis avtale om å få inn 1760NX til en dybdetest på høsten, men før den tid tør jeg ikke trekke noen konklusjon Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Eneste jeg reagerte på var at det var så lite plusser og minuser på den skjermen. Er den sånn passe eller er den god? Men ellers så er det en god test. Men jeg tror jeg venter til test av 910T kommer. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Det var ikke så mye å trekke fram hverken positivt eller negativt. Jeg er litt gjerrig på disse. Skal prøve å være litt mer generøs neste gang Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Får man den digital-kabelen med i pakken hvis man kjøper skjermen på f.eks. Elkjøp? Altså ikke fra nettet. Endret 14. juli 2005 av ViolenT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå