zim1 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg vil bare si at jeg gleder meg til Nokia 6260 kommer ut! den er meget funksjonell og har et utseende som er enkelt og stilrent. jeg lurer på et par ting hvis noen kan hjelpe meg. 6260 kommer med ett 32mb MMC kort. er det mulig å bytte det ut med et MMC på 500 - 1000MB? isåfall får en bedre nytte av de minnekrevende funksjonene som feks. mp3 spiller og VGA kamera. videre lurer jeg på om noen kan si meg en litt presis utslippsdato? Nokia sine websider sier 3. kvartal mens det svenske bladet Mobil hevder at den slippes i fjerde kvartal... Vil gjerne høre andre sitt inntrykk av 6260. TAKK! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Gleder meg også sinnsykt mye til denne modellen! Du kan sette mmc kort på opptil 1 GB på den! Det er umulig og si en presis utslipps dato, men jeg er ganske sikker på at den vil være på markedet i løpet av September\Oktober Så det er bare og vente og glede seg i spenning! Lenke til kommentar
zim1 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 noen som vet hvilken farge som slippes først? håper det er den sorte. er litt lei av sølv, nesten alle klapptelefoner er jo sølvfarget. Lenke til kommentar
Skau Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 På mobiltelefon.no sier de 2Q Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Tydligvis feil de da, Q2 er jo som kjent for de fleste passert for en stund siden Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Q1 - 01 - 03 Q2 - 04 - 06 Q3 - 07 - 09 Q4 - 10 - 12 For de 2-3 som ikke vet det (tallene representerer henholdvis kvartal og månedsnummer) Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 noen som vet hvilken farge som slippes først? håper det er den sorte. er litt lei av sølv, nesten alle klapptelefoner er jo sølvfarget. Tipper begge fargene blir nok slippet samtidlig. Synes sølv var nice jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå