tiboine Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Tok bildet på gelenderet til the big thingy (stortinget) Syns det ble så bra med at de to sitter ved siden av hverandre og kikker på bylivet og tar livet med ro.. Bilde Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ja nydelig bilde. Fugler er vanskelige objekt... Og du har fanget dem i skikkelig ro! Ikke verst! Har dere forresten sett samme typer fugler som holder til omkring McDonalds? De er rett og slett RUNDE! HO HO HO! Kommer sikkert til å bli en egen rase snart. Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei! poster dette her og på deviantart jeg.. Anyways, jeg syns du har funnet noe fint, men komponeringa er ikke helt heldig, det gyldne snitt ville sett mye bedre ut! Bildet er sylskarpt, og du fant noe veldig flott. Og det der at de ser utover byen får man ikke akkurat en følelse av, siden komponeringen ikke tyder på det.. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 hey hey. Hvordan ville du valgt utsnittet da? hmm... Er ikke bare bare å få fuglene til å snu seg på kommando... Prøvde å ta flere bilder, men så stakk de rakkerne av... Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei! Veldig fint bilde av 2 gråspurver du tok der, ja! Det likte eg Fine bilder, ka kamera du brukte? Helsing Daniel Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Dette bilde er jo pokker meg like bra som bildene i national geographic. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Daniel-r: Fujifilm Finepix S5000 EskimoBob: hehe.. takker Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Heh, kongebilde.. Heldig derja. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Veldig bra ja, er ikke ofte man greier å ta bilde av to fugler som sitter helt i ro Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 like det han ene sa på det forumet der unner bilde ta dem me motosaga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå