Gå til innhold

6800GT ikke på lager

Sledge

Anbefalte innlegg

Er det mange nå som oppgraderer skjermkort for å bli klar til Doom 3 tru? ;)

Har vært på utkikk etter 6800GT rundtomkring og finner kun 'Gainward GeForce 6800GT 256MB DDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail' til .4.595 på Komplett.

Synd prisen er litt stiv, et POV kort til 4.150 hos NetShop er bedre men selvsagt "ubekreftet", er det noen som har sett 6800GT på lager andre steder?

Ser at NetShop annonserer Gigabyte kort med Doom3 bundle :cool:

NetShop

Sledge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, har tenkt å oppgradere nå, det gamle ti4200-kortet har holdt lenge men begynner å skrangle nå...

:(

Jeg ser også for meg 6800gt-kortet, men det er visst ikke mulig å oppdrive nå, i hvert fall ikke til en "hyggelig" pris - nVidia har visst leveringsproblemer.

Mulig jeg også må kjøpe ny strømforsyning, 300 watt blir kanskje i veikeste laget. (detta blir dyrt, ja!)

Men: må si det Netshop-tilbudet virker fristende hvis Doom 3 er bundlet... :dribble:

Lenke til kommentar

Hey, ikke klag på Geforce4 da, den henger fortsatt med i svingene :p

Kan faktisk hende den takler HL2 og Doom3, ifølge betaene jeg har testet.

Men det gjenstår selvfølgelig å se, men jeg anbefaler å vente til spillene faktisk har kommet ut, og man har fått testet skikkelig (hl2 betaen var crap, ikke poker ^^)

Lenke til kommentar

:D

Ikke et vondt ord om ti4200! Har vært kjempefornøyd med dette Geforce-kortet (Max Payne gikk jo som en drøm), men det sliter litt i de helt nyeste spillene...også er det mangel på DX9-støtte da...men nå bruker jo Doom 3 OpenGL, så det har jo ingen innvirkning der.

alt tyder forøvrig på at både doom 3 og HL2 vil fungere greit på eldre grafikkkort, men man har jo lyst på litt "eye candy" og skikkelig skjermoppløsning også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...