Lucas Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg har nå lastet ned og installert og jeg kommer til en svart skjerm i noen sec så faller jeg ut i windows igjen !??!?! drit pacth.. pg er det fan ikke rart heller når jeg laster ned server patch men det står 1.1 ikkeno om server..BUGG Endret 29. juli 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Prøv å gå inn i Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings\VideoDefault.con Forandre renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Enda en ja. Overrasket meg ikke. Etter å ha lagt inn de to forrige patchene så måtte jeg reinstallere, men denne gangen hjelper ikke det engang. Siste utvei for meg er å ta en reinstall av windows, men det gjør jeg ikke pga ET spill. Kan ikke akkurat si at jeg blir mer og mer glad i DICE etter dette. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Forferdelig, hvor mye folk klager på Dice! Det er jo ganske vanskelig å få et spill til å være kompitabelt med ALT av hardware da! Dessuten har Dice produsert bf1942, som er et av de største MP-spill noen sinne! Da er det jo teit at folk går å maser og sutrer hele tiden over en spill-produsent som etter min mening ALDRI har gjort noen feil! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 [iC' date=29/07/2004 : 17:03] Forferdelig, hvor mye folk klager på Dice!Det er jo ganske vanskelig å få et spill til å være kompitabelt med ALT av hardware da! Dessuten har Dice produsert bf1942, som er et av de største MP-spill noen sinne! Da er det jo teit at folk går å maser og sutrer hele tiden over en spill-produsent som etter min mening ALDRI har gjort noen feil! nå tror jeg du har sniffet litt lim ja.... så du mener at dice gjorde en bra jobb når man tenker kombinasjon ATi og BF:v ? Og at det ikke var en feil? CTD-bugen mener du var helt grei? Og den jævla Laggen noen opplever er helt Ok? Greit nok, all hjalla hardware kan dem ikke teste ut. Men man må da kunne ta noen tester av et så stort merke som ATi? Dice har bæsja på leggen nok til at vi har rett til og klage litt! At de har produsert 1942 gir dem ikke rett til og hvile på laurbærne og spise druer med EA... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Som om jeg skulle sagt det selv! Fikk det bare ikke ut. Akkurat hva som fører til problemet for meg nå, vet jeg ikke, men at det er noe som de har gjort er jeg 100% sikker på. Jeg har reinstallert spillet 2 ganger, prøvd 3 forskjellige drivere til skjermkort, og oppdatert hovedkort og lyddrivere. NOTHING works! Nå er det ikke akkurat de samme folka som lagde BF1942 som lagde BFV, men man skulle nå tro at de spurte hverandre om tips for å forhindre slike megabrølere som de har spydd ut nå på løpende bånd. Det er sikkert ikke enkelt å gjøre alle fornøyd, men å ignorere en så stor kundegruppe som de som har ATI's skjermkort er for dårlig! Endret 29. juli 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Som om jeg skulle sagt det selv! Fikk det bare ikke ut.Akkurat hva som fører til problemet for meg nå, vet jeg ikke, men at det er noe som de har gjort er jeg 100% sikker på. Jeg har reinstallert spillet 2 ganger, prøvd 3 forskjellige drivere til skjermkort, og oppdatert hovedkort og lyddrivere. NOTHING works! Nå er det ikke akkurat de samme folka som lagde BF1942 som lagde BFV, men man skulle nå tro at de spurte hverandre om tips for å forhindre slike megabrølere som de har spydd ut nå på løpende bånd. Det er sikkert ikke enkelt å gjøre alle fornøyd, men å ignorere en så stor kundegruppe som de som har ATI's skjermkort er for dårlig! Det er bare noen få personer som har problemer med spillet... Jeg har selv spilt med både Nvidia og ATI uten problemer... Synd at du skal ha så problemer med spillet, men gidd å syt og klag på EA og DICE - bf-serien er genial, desverre har BF:V noen bugs - antageligvis på grunn av stort press fra kunder og fans som ville ha ut spillet NÅ! Stop the whining! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) [iC,29/07/2004 : 17:03] Forferdelig, hvor mye folk klager på Dice!Det er jo ganske vanskelig å få et spill til å være kompitabelt med ALT av hardware da! Dessuten har Dice produsert bf1942, som er et av de største MP-spill noen sinne! Da er det jo teit at folk går å maser og sutrer hele tiden over en spill-produsent som etter min mening ALDRI har gjort noen feil! nå tror jeg du har sniffet litt lim ja.... så du mener at dice gjorde en bra jobb når man tenker kombinasjon ATi og BF:v ? Og at det ikke var en feil? CTD-bugen mener du var helt grei? Og den jævla Laggen noen opplever er helt Ok? Greit nok, all hjalla hardware kan dem ikke teste ut. Men man må da kunne ta noen tester av et så stort merke som ATi? Dice har bæsja på leggen nok til at vi har rett til og klage litt! At de har produsert 1942 gir dem ikke rett til og hvile på laurbærne og spise druer med EA... Du merket det kanskje ikke, men jeg sa at det var MIN mening... Jeg har ingen ting å si om CTD buggen, siden jeg ALDRI har opplevd den (og jeg har ATI Radeon 9600XT) Det med at det var lags på en del LINUX servere, var litt irriterende, men så spilte jeg heller på Win32 serverne da... (LINUX suger forresten) Om jeg sniffer lim? vel...det har ikke du noe med! Hehe... Og så var det dette med drue-spising...De må bare spise så mange druer de vil, for meg! Jeg kan like så godt kjøpe et kilo til dem! (helst på Kiwi, siden de har dette dobbelt pris tilbake, hvis Dice skulle mislike druene de har fått! ) EDIT: Det er bare noen få personer som har problemer med spillet...Jeg har selv spilt med både Nvidia og ATI uten problemer... Synd at du skal ha så problemer med spillet, men gidd å syt og klag på EA og DICE - bf-serien er genial, desverre har BF:V noen bugs - antageligvis på grunn av stort press fra kunder og fans som ville ha ut spillet NÅ! Stop the whining! Ah, du er en gud! Takker! har AKKURAT samme oppfatning! Noen bugs finnes i ALLE spill, og INGEN spill kan ha absolutt ALT! (selv om at bf har ganske mange ting på en gang, infanteri, biler, fly, helikoptere, båter, skip osv osv) Endret 29. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Som om jeg skulle sagt det selv! Fikk det bare ikke ut.Akkurat hva som fører til problemet for meg nå, vet jeg ikke, men at det er noe som de har gjort er jeg 100% sikker på. Jeg har reinstallert spillet 2 ganger, prøvd 3 forskjellige drivere til skjermkort, og oppdatert hovedkort og lyddrivere. NOTHING works! Nå er det ikke akkurat de samme folka som lagde BF1942 som lagde BFV, men man skulle nå tro at de spurte hverandre om tips for å forhindre slike megabrølere som de har spydd ut nå på løpende bånd. Det er sikkert ikke enkelt å gjøre alle fornøyd, men å ignorere en så stor kundegruppe som de som har ATI's skjermkort er for dårlig! Det er bare noen få personer som har problemer med spillet... Jeg har selv spilt med både Nvidia og ATI uten problemer... Synd at du skal ha så problemer med spillet, men gidd å syt og klag på EA og DICE - bf-serien er genial, desverre har BF:V noen bugs - antageligvis på grunn av stort press fra kunder og fans som ville ha ut spillet NÅ! Stop the whining! Om JEG har et problem med et spill som flere andre også har problemer med(blant annet to andre kompiser med ganske lik konfigurasjon som meg), så gir det meg all rett til å klage når jeg tross alt har brukt en halv tusing på et spill som jeg forventer skal fungere out of the box. Greit nok, BFV fungerte out of the box, men at en patch skal gjøre at det ikke fungerer er for dårlig. Om DICE hadde et press på seg for å få ut spillet er irrelevant, når patchene som skal fikse dette gjør vondt verre! 1.0, 1.01 og 1.02 fungerer fint, mens 1.1 ikke fungerer i det hele tatt. (Nå mener jeg at de startet hvertfall) Og det er faktisk en god del spillere som ar problemer med BFV i en eller annen form. Alle med ATI kort (utenom et par heldige) har et eller annen problem. Jeg har en pc som kunne ha drevet mye mer krevende spill, men likevell så føles det ut som et 1-fps slideshow enkelte ganger pga manglende støtte til ATI kort. At det er en massiv lag tilstede til ENVHER tid gjør ikke saken bedre. Og jeg er absolutt ikke alene! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 [iC' date=29/07/2004 : 17:51] Det med at det var lags på en del LINUX servere, var litt irriterende, men så spilte jeg heller på Win32 serverne da... (LINUX suger forresten) Hvordan klarer du å skvise deg selv til å påstå dette? "Linux suger" Hvis du ikke viste det, så er linux-servere mer stabile og bruker mindre CPU enn Win-servere.. Tenk over hva du skriver, man ! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Som om jeg skulle sagt det selv! Fikk det bare ikke ut.Akkurat hva som fører til problemet for meg nå, vet jeg ikke, men at det er noe som de har gjort er jeg 100% sikker på. Jeg har reinstallert spillet 2 ganger, prøvd 3 forskjellige drivere til skjermkort, og oppdatert hovedkort og lyddrivere. NOTHING works! Nå er det ikke akkurat de samme folka som lagde BF1942 som lagde BFV, men man skulle nå tro at de spurte hverandre om tips for å forhindre slike megabrølere som de har spydd ut nå på løpende bånd. Det er sikkert ikke enkelt å gjøre alle fornøyd, men å ignorere en så stor kundegruppe som de som har ATI's skjermkort er for dårlig! Det er bare noen få personer som har problemer med spillet... Jeg har selv spilt med både Nvidia og ATI uten problemer... Synd at du skal ha så problemer med spillet, men gidd å syt og klag på EA og DICE - bf-serien er genial, desverre har BF:V noen bugs - antageligvis på grunn av stort press fra kunder og fans som ville ha ut spillet NÅ! Stop the whining! Om JEG har et problem med et spill som flere andre også har problemer med(blant annet to andre kompiser med ganske lik konfigurasjon som meg), så gir det meg all rett til å klage når jeg tross alt har brukt en halv tusing på et spill som jeg forventer skal fungere out of the box. Greit nok, BFV fungerte out of the box, men at en patch skal gjøre at det ikke fungerer er for dårlig. Om DICE hadde et press på seg for å få ut spillet er irrelevant, når patchene som skal fikse dette gjør vondt verre! 1.0, 1.01 og 1.02 fungerer fint, mens 1.1 ikke fungerer i det hele tatt. (Nå mener jeg at de startet hvertfall) Og det er faktisk en god del spillere som ar problemer med BFV i en eller annen form. Alle med ATI kort (utenom et par heldige) har et eller annen problem. Jeg har en pc som kunne ha drevet mye mer krevende spill, men likevell så føles det ut som et 1-fps slideshow enkelte ganger pga manglende støtte til ATI kort. At det er en massiv lag tilstede til ENVHER tid gjør ikke saken bedre. Og jeg er absolutt ikke alene! enig.... Synd at du skal ha så problemer med spillet, men gidd å syt og klag på EA og DICE - bf-serien er genial, desverre har BF:V noen bugs - antageligvis på grunn av stort press fra kunder og fans som ville ha ut spillet NÅ! For ikke og snakke om d massive presset EA hadde på dice fordi de var redd for at lufta i BF ballongen begynte og sive... Stop the whining! Vær nå bare glad at du ikke har problemer, og la oss klage til krampa tar oss... Og d er ikke få av oss som har problemer. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Stop the whining! Vær nå bare glad at du ikke har problemer, og la oss klage til krampa tar oss... Og d er ikke få av oss som har problemer. Okey da - skal være mer tolerant når folk syter og klager *være snill gutt* Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Selv om jeg ikke opplever noen som helst form for problemer med BFV, synes jeg klart folk må få lov til å klage! Er du ikke fornøyd med et produkt du har kjøpt, har du din fulle rett til å klage! Dette gjelder jo alt du kjøper. Jeg har brukt bil som eksempel før, og kan godt gjøre det igjen. Om du er misfornøyd med det bilkjøp, klager du, eller tenker du bare; "Nei, bilen er jo så ny at de ikke sikkert har rukket å lagt inn alle delene enda... Bare tull å påstå at folk ikke burde klage fordi det virker til deg. Selv om BFV funker utmerket på min boks, er jeg langt i fra fornøyd med DICE. Ser man på BF1942 er dette harde fakta: 1.0 - Tragisk i henhold til bugs o.l. 1.1 - Det kommer seg. 1.2 - Etter min mening det første "ferdige" produktet. 1.3 - "Hele" BF Community klager over elendige balanse endringer. 1.4 - Masse som ble "rettet" i 1.3 lagt tilbake til 1.2 - utgaven. 1.5 - Egentlig 1.2 med forbedringer, slik 1.3 burde ha vært. 1.6 - Nå er det supert. GUI voting og masse snacks. Det er langt i fra bare jeg som opplevde BF1942 slik. På den tiden (og i dag...)browset jeg mye på BF's offisielle forum, og det var MANGE som hadde like synspunkter. At Dice klarte å lage et supert spill med BF1942 kan ingen ta fra dem, men det er synd å se at de trengte 6 patcher for å få spillet bra. Nå var dette deres første "store" spill, så jeg klagde ikke da. BFV derimot... Med et så likt gameplay, burde Dice ta seg tid til den ekstra tiden de har trengt til å legge til de features som BF1942 fansen var så begeistret over. (GUI voting, Mine icons, m.m) Men NEI. Dette kom faktisk flere måneder etter at BFV først kom ut. Jeg har ingen kompetanse på spill-koding, men jeg har vondt for å tro at de featurene ble så vanskelig å "konverntere" fra BF1942 til BFV. Gameplayet er jo tross at 95% likt, og grafikkmotoren er også nokså lik. Og at BFV ikke ble testet sikkelig på et så populært skjermkort som Ati 9800 er fullstendig tragisk. I det heletatt om de testet det sikkelig, så burde de ha oppdaget at spillet ikke gikk noe særlig på det. Og da er det også tragisk at de ikke krevde ekstra tid fra EA til å fikse dette... Fungerer ikke lysene på en bil, så fikser de det FØR de gir den ut. Ikke for å snakke om hvor trist det er at folk faktisk må reinstallere både spill og operativsystem FØR de får benyttet en patch. Det er faktisk ganske useless... Jeg støtter meg også til "Lag-problemene" som Bamsefar legger frem. Jeg og har langt mer krevende spill på boksen uten at de er i nærheten til å lage så mye lag. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Heey! Du glemte av 1.31-patchen!! Den var stor *knis* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 1.0 - Tragisk i henhold til bugs o.l. ??? Hva mener du med det? Hvorfor fikk bf1942 topp-kritikk hvis det var så elendig? Jeg kan ikke huske noen bugs, jeg! Det eneste jeg har tenkt på i ettertid, er at det ikke var noen voting, men det har jo kommet i 1.6 patchen likevel! Et fett spill, bra grafikk (til den tiden i allefall), fete maps, fete våpen, UBER originalt (med tanke på mulighet til fly, bil og båt i samme spill), MASSE bra mods, og få bugs (etter min mening da! ) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 [iC' date=30/07/2004 : 20:20] 1.0 - Tragisk i henhold til bugs o.l. ??? Hva mener du med det? Hvorfor fikk bf1942 topp-kritikk hvis det var så elendig? Jeg kan ikke huske noen bugs, jeg! Det eneste jeg har tenkt på i ettertid, er at det ikke var noen voting, men det har jo kommet i 1.6 patchen likevel! Et fett spill, bra grafikk (til den tiden i allefall), fete maps, fete våpen, UBER originalt (med tanke på mulighet til fly, bil og båt i samme spill), MASSE bra mods, og få bugs (etter min mening da! ) har du overhodet spilt 1.0? at du ikke husker d betyr vel ikke at d ikke fantes bug's. Kritikkere tar jo ikke så hensyn til små bug's siden anmelder som regel regner med at de blir fikset med neste patch. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 [iC' date=30/07/2004 : 20:20] 1.0 - Tragisk i henhold til bugs o.l. ??? Hva mener du med det? Hvorfor fikk bf1942 topp-kritikk hvis det var så elendig? Jeg kan ikke huske noen bugs, jeg! Det eneste jeg har tenkt på i ettertid, er at det ikke var noen voting, men det har jo kommet i 1.6 patchen likevel! Et fett spill, bra grafikk (til den tiden i allefall), fete maps, fete våpen, UBER originalt (med tanke på mulighet til fly, bil og båt i samme spill), MASSE bra mods, og få bugs (etter min mening da! ) Bugs jo! Spillet var jo stapp fult av det! Her er de jeg husker sånn i farten iallefall: - Laggy! Det var en håpløs dårlig nettkode på spillet i starten. - Ati 9700 kort var like håpløst for BF1942 som 9800 er for BFV. - Var en stygg bug på hvor mye refresh rate du hadde. Spillet måtte nesten låses til 60Hz for å fungere hos enkelte. - Ammo og heath kasser/skap funket ikke alltid på enkelte maps. - Gamespy var ikke støttet (Ikke egentlig en bug kanskje... Men jeg husker det ikke gjorde det.) - En god del CTD (Crash to desktop). Var mer som ble fikset også i både 1.1 og 1.2... Og Croyfer: Seff 1.31... Den glemte jeg i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå