Tom© Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Intel Pentium 4E Prescott eller Intel Pentium 4 Northwood ??? varmt eller ikke varmt.. ka du tru ?? kem e best.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 jeg vil anbefale Northwood...har en 3.0 selv, VELDIG fornøy.. Prescott prosessorene utvikler noe sinnsykt me varme! Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 jeg vil anbefale Northwood...har en 3.0 selv, VELDIG fornøy..Prescott prosessorene utvikler noe sinnsykt me varme! Jeg har åsså en Northwood 3 Ghz @ 3,3 Ghz med standard kjøler. Men jeg synes den var litt treg... Hadde en AMD Athlon 1800+ før og 512 mb med minne.... Synes ikke Win XP oppfører seg så mye kjappere Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hørtes MEGET rart ut..... jeg hadde en XP2200 med 1 Gb minne, og jeg merker STOR forskjell nå..... Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du hadde bedre enn meg åsså...hum. Jeg har liksom 1 Gb MER minne nå og nesten en dobbelt så rask CPU skulle enn tro. Men fremdeles synes jeg det er litt tregt i forhold til den gamle... Kanskje bare jeg som hadde høye forventninger til det nye utstyret men... Skulle jo være lov å forvente noe av slike CPU'er Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 [Herkk] Sier bare en ting, kanskje det er hardisken din som ikke ytter noe, hardisken har nesten like mye å si. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 System disken min er en Seagate Barracuda 60 Gb disk... 7200 rpm er det vel med 8 Mb Cache? Har forøvrig 2 disker til utennom system som er av typen Barracuda 80 Gb Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 jeg vil anbefale Northwood...har en 3.0 selv, VELDIG fornøy..Prescott prosessorene utvikler noe sinnsykt me varme! Om du leste rett ovenfor så skrev han: Hva tror du er best? Varmt eller ikke varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå