frg Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Er det noen som kan anbefale en god bok for å lære seg å programmere windowsappliaksjoner med c++? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har du programmert noe før? Lenke til kommentar
søppel Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Du trenger egentlig ikke en bok for dette. Alle (?) API'er har dokumentasjon online og/eller nedlastbar dokumentasjon. - QT - Win32 har MSDN (dette er strengt tatt C) - wxWidgets - "gui" @ google Når du kan C++ er denne (API-) dokumentasjonen det som trengs, tror jeg. Endret 29. juli 2004 av søppel Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvis du kan C, Programming Windows av Charles Petzold. Lenke til kommentar
frg Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Takk for svarene. Jeg kan litt c++, har jobbet meg igjennom Deitel-boken C++ How to program siden jul. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg klarte nå fint å lære meg Win32 API uten nett-tilgang for en stund siden, men jeg brukte Delphi, da. Dev-C++ kom inn i bildet en god stund etter det. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg er temmelig fersk på programeringsfronten, men har de siste dagene lest "Teach yourself Visual C++ in 21 days" (ja, tittelen er tvilsom). For meg var det en super start å komme inn i vc++ verdenen. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvis du kan C, Programming Windows av Charles Petzold. enig. skaff deg 5th ed. den finnes faktisk som eBook om du snuser litt meeen så er det jo slik at .NET tar over alt:p Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Programming Windows av Charles Petzold. Genial bok, sinnsyk bra for nybegynnere, spesielt hvis du ikke har gjennomført Deitel for 5gang og kan ALT på rams og opp og ned i mente. Den tar opp alt du lurer på. Endel stygge MFC bøker og div blir veldig fort avanserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå