Steelz Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Når jeg (veldig snart nå ) skal gå til innkjøp av Siemens SX1, lurte jeg på om jeg ikke skullle ha en veske/hylster og ha den i(har lest at sæd-kvaliteten går rett i dass hvis du har telefonen i lomma ). Noen som har forslag. Lærveske er ikke aktuelt Lenke til kommentar
JZA Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Når jeg (veldig snart nå ) skal gå til innkjøp av Siemens SX1, lurte jeg på om jeg ikke skullle ha en veske/hylster og ha den i(har lest at sæd-kvaliteten går rett i dass hvis du har telefonen i lomma ). Noen som har forslag. Lærveske er ikke aktuelt Bør flyttes til Symbian forum Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Greit. kan man flytte hele topic eller må man lage ny? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Tja, hvis du kan legge ut bilde/link så kan vi se på det. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Her i hjemlige trakter har Clas Ohlson mye rart innen universal-vesker. Men jeg vil anbefale Mobiltec24.de, de har mye snadder... Endret 31. juli 2004 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Har sett noen vesker på mobiltec24.de ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå