cyberho Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hei skal kjøpe en ny pc til fattern som han skal bruke på jobben . han sier jeg skal se litt i dell katalogen , men jeg vet ikke helt , er det noen andre alternativer? hva bør jeg tenke på når jeg kjøper bærbar pc? . Er det stor forskjell i vekt osv? Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har en Dell latitude. Kjøpte den brukt, og den er snart tre år gammel. Jer ringte til support og sa at jeg syntes vifta bråkte litt. Dagen etter stod en kar på døra, og ville bytte den. Han skrudde maskinen til små biter (det ser ut til at den maskinen er bygd opp rundt viftene), og bytta vifte. Sjekka ikke den gamle først engang. Da han var ferdig dro han. No charge. Har også fått bytta en skrantende DVD/CDRW combo drive til en intern drive uten å betale ekstra for det. De ville sende en kar for å bytte den også for meg, men jeg sa at det kunne jeg gjøre selv. Da kom det isteden med budbil. Nå har jeg plass til to batterier samtidig som jeg kan bruke brenneren =) Man kan si masse rart om Dell, men for å være tre år gammel så rokker maskinen. 1600x1200 oppløsning på skjermen, 60 gig disk, 512MB RAM, og omtrent 2,5 timer batteritid når man ser xvid film (på ett snart tre år gammelt batteri. Har ikke mottatt det nye batteriet ennå, men forventer 6+ timer xvid). Og servicen på latitude maskinene? Konge! Mulig at inspiron ikke har samme service og slikt. Siden det er en jobb-maskin så gjør det kanskje ikke noe å betale litt ekstra for god service. -Ko_deZ- Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Sitter med en flunk ny Latitude D505 sm jeg er storfornøyd med, med et unntak, den blir god og varm på venstre side, der man hviler håndbaken for å skrive på tastaturet. Ellers en knall maskin, Dell har mange valg ang. garanti og de er lette å konfigurere. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Har en Dell latitude. Kjøpte den brukt, og den er snart tre år gammel. Jer ringte til support og sa at jeg syntes vifta bråkte litt. Dagen etter stod en kar på døra, og ville bytte den. Han skrudde maskinen til små biter (det ser ut til at den maskinen er bygd opp rundt viftene), og bytta vifte. Sjekka ikke den gamle først engang. Da han var ferdig dro han. No charge. Har også fått bytta en skrantende DVD/CDRW combo drive til en intern drive uten å betale ekstra for det. De ville sende en kar for å bytte den også for meg, men jeg sa at det kunne jeg gjøre selv. Da kom det isteden med budbil. Nå har jeg plass til to batterier samtidig som jeg kan bruke brenneren =) Man kan si masse rart om Dell, men for å være tre år gammel så rokker maskinen. 1600x1200 oppløsning på skjermen, 60 gig disk, 512MB RAM, og omtrent 2,5 timer batteritid når man ser xvid film (på ett snart tre år gammelt batteri. Har ikke mottatt det nye batteriet ennå, men forventer 6+ timer xvid). Og servicen på latitude maskinene? Konge! Mulig at inspiron ikke har samme service og slikt. Siden det er en jobb-maskin så gjør det kanskje ikke noe å betale litt ekstra for god service. -Ko_deZ- så latitude er en jobb-maskin? Dette med den raske servicen har veldig stor betydning for min far, men får man ikke samme servicen hvis man går opp et hakk, til en precision? Fattern sier han er klar for og bruke ca 15000. er precision ikke en jobb-maskin? Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 precision er en jobb maskin ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå