Elwiz Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Fikk tak i en død chieftec HPC-360-202 av en kompis, og problemet er som følger; når jeg åpna den for å se etter en eventuell sikring, fant jeg nada oppå ene kjøleribben sitter ett lite kretskort med to små kondensatorer og noen andre ting jeg ikke vet hva er, poenget er at denne kretsen er BRENT (går tre ledninger inn til den, svart gul og rød) Noen som vet hva dette lille kretskortet er? om det er en type sikring? Noen som vet hvor jeg kan finne tegningene til denne psu'en? og ja, har prøvd Google Hadde vært knall om noen visste noe om dette Setter pris på alle tips og råd MVH Christer Endret 29. juli 2004 av Elwiz Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hmm.. du har ikke et bilde av den brente dingsen vel? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Det er vifteregulatoren som regulerer viftehastigheten etter temperaturen, det skal være en sort termistor som er i direkte kontakt med kjøleribba og det går som regel en sort og en rød ledning til vifta i bakkant av psuen Endret 29. juli 2004 av zandro Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det lille kretskortet har ingenting med at strømforsyningen ikke skal funke. Visst den ikke funker, så funker ikke viften heller. Funker PSU uten viften, eller funker ingenting av delene ? Visst ingenting av delene funker, må du nok feilsøke, noe som er vanskelig og kjedelig. Du trenger verktøy, og visst du ikke har det, villet jeg anbefalt og kasta hele skiten Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Nei, det er ikke termostaten til vita ingen av ledningene fra den går dit, de går til en helt anna plass på kretskortet. Jeg finner ikke noe glassikring på kortet. skal se om jeg ikke får ordna ett bilde i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå