Gå til innhold

Nyheter om leveringsdato for Siemens S65

Anbefalte innlegg

fikk svar jeg og

"Hei!

Den er ikke på lager desverre. Det var en luring hos vår leverandør som puncha feil. Dermed sa lista vi fikk fra de at de hadde den på lager, noe som overhodet ikke stemte.

Denne telefonen er først ventet inn i starten av september."

ting tar tid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dear user,

we are proud to announce that the new Siemens S65 now is available for purchase in our webshop.

The S65 is the first phone to have a 1,3 MegaPixel camera and also the first phone to support both Bluetooth Java and 3D java. It has got an RS-MMC memory card slot and is even delivered with a 32MB card, making the total memory of 43MB. It also got Bluetooth, infrared, themes support, Wireless Village instant messaging (where available) and a very large 132x176 pixels TFT display with 65.000 colours.

You are welcome to visit our webshop at http://www.club-siemens.net/shop

We ship to most countries in the world.

Endret av e-foo
Lenke til kommentar
Jeg får min S65 med bud fra Dangaard enten idag eller i morgen. Dangaard får disse idag. Den sendes ut mandag til butikker og da er den sikkert i salg fra og med Tirsdag

Hvorfor har ikke S65 MP3 når de klarte å putte en MP3 i SL45??????

Går det an å handle på dangaard som privatperson? Var på websiden men den ser ut som om den bare for forhandlere....

Lenke til kommentar
For å markere at S65 er ment som en business-mobil vil jeg tro.

S65 er forresten kåret til verdens beste mobil av xonio.com :)

husker xonio.com kåret SX1 til verdens beste når den var ny også.

De må da stilles spørsmålstegn rundt kriteriene, å kåre verdens beste mobil er vanskelig, da de fleste har ulike krav.

Lenke til kommentar
husker xonio.com kåret SX1 til verdens beste når den var ny også.

Xonio har hatt rykte på seg for å være svært negative til Siemens, men når de lager skikkelige mobiler blir det også skikkelig belønnet.

"Verdens beste mobil" er nok en tittel man bør ta med en klype salt ja, siden vi alle har forskjellig smak og behov. Men generelt er jo dette bra mobiler da, 6230 ligger jo på andreplass og SX1 på tredje.

Å være første mobilen med 1,3MP kamera hjelper nok også litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...