Ø.B. Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 fikk svar jeg og "Hei! Den er ikke på lager desverre. Det var en luring hos vår leverandør som puncha feil. Dermed sa lista vi fikk fra de at de hadde den på lager, noe som overhodet ikke stemte. Denne telefonen er først ventet inn i starten av september." ting tar tid Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 CF62 som "ventetelefon" skal nok slå ihjel litt av ventetiden hos meg. Min S65 er bestilt fra MPX. Mange har vel merket seg at MPX liker å endre datoene stadig vekk, så jeg lar det heller bli en overraskelse når jeg mottar den i posten . Det oppfordrer jeg flere til å gjøre Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Dear user, we are proud to announce that the new Siemens S65 now is available for purchase in our webshop. The S65 is the first phone to have a 1,3 MegaPixel camera and also the first phone to support both Bluetooth Java and 3D java. It has got an RS-MMC memory card slot and is even delivered with a 32MB card, making the total memory of 43MB. It also got Bluetooth, infrared, themes support, Wireless Village instant messaging (where available) and a very large 132x176 pixels TFT display with 65.000 colours. You are welcome to visit our webshop at http://www.club-siemens.net/shop We ship to most countries in the world. Endret 18. august 2004 av e-foo Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 e-foo: problemet for nordmenn med å bestille der er at de må betale 24% moms i tillegg, siden Norge ikke er medlem av EU. Den tyske momsen trekkes fra, men er vel kun 16%, så det blir uansett noe dyrere enn å kjøpe i Norge. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg får min S65 med bud fra Dangaard enten idag eller i morgen. Dangaard får disse idag. Den sendes ut mandag til butikker og da er den sikkert i salg fra og med Tirsdag Hvorfor har ikke S65 MP3 når de klarte å putte en MP3 i SL45?????? Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 For å markere at S65 er ment som en business-mobil vil jeg tro. S65 er forresten kåret til verdens beste mobil av xonio.com Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg får min S65 med bud fra Dangaard enten idag eller i morgen. Dangaard får disse idag. Den sendes ut mandag til butikker og da er den sikkert i salg fra og med Tirsdag Hvorfor har ikke S65 MP3 når de klarte å putte en MP3 i SL45?????? Går det an å handle på dangaard som privatperson? Var på websiden men den ser ut som om den bare for forhandlere.... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Nei, du må nok ha en avtele med de via ett firma Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 For å markere at S65 er ment som en business-mobil vil jeg tro. Det der er så dumt. En ungdomstelefon har alt, men en business-telefon skal ha begrensede muligheter... Da er valget enkelt for meg, selv om jeg neppe kan kalles ungdom lenger... Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 molna: ja, ok.. stemmer nok det. skal uansett kjøpe med ab. så det var mersom å vise fram, for nå begynner det virkelig å skje noe det går vel bra om man bestiller til en postbox i sverige Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) *Sletta* Endret 19. august 2004 av Alderon Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hvordan blir det egentlig om man handler fra club-siemens.. får en sluttsum på 3200,- .. må jeg betale 24% moms av den summen i tillegg? Står 22% Tax med i prisen for Norway.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 24% moms i tillegg ja, så det ender opp dyrere enn om du kjøper den i Norge. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 For å markere at S65 er ment som en business-mobil vil jeg tro.S65 er forresten kåret til verdens beste mobil av xonio.com husker xonio.com kåret SX1 til verdens beste når den var ny også. De må da stilles spørsmålstegn rundt kriteriene, å kåre verdens beste mobil er vanskelig, da de fleste har ulike krav. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Nå har både mshop og tele2 fått S65 på lager ser jeg... til info. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 husker xonio.com kåret SX1 til verdens beste når den var ny også. Xonio har hatt rykte på seg for å være svært negative til Siemens, men når de lager skikkelige mobiler blir det også skikkelig belønnet. "Verdens beste mobil" er nok en tittel man bør ta med en klype salt ja, siden vi alle har forskjellig smak og behov. Men generelt er jo dette bra mobiler da, 6230 ligger jo på andreplass og SX1 på tredje. Å være første mobilen med 1,3MP kamera hjelper nok også litt Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 takk rontonic da bestilte jeg på mshop lagerstatus var 80 da jeg kom inn.. etter et par tastetrykk var den ned til 70.. så da jeg bestilte ble det 69 igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå