Gå til innhold

Nyheter om leveringsdato for Siemens S65

Anbefalte innlegg

Jeg starter denne tråden, fordi jeg er lei av å lete i andre siemens S65 tråder om dette.

siste nytt er at den er forsinket med en måned til 28. august på MPX. Nå begynner jeg å bli skikkelig utålmodig. Har vi et nytt SX1-tilfelle der vi måtte vente veldig lenge?

til alt overmål kvittet jeg meg med min T630 for flere uker siden, fordi jeg håpet på at telefonen i det minste ville komme i slutten av juli. Nå har jeg bare en siemens fra år 2001... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men litt rart MPX øker tiden med 1 måned da, når de økte med mindre tid tidligere for ubekreftet dato.

Uansett, jeg skal nå kjøpe en annen telefon og heller selge den når Siemensen kommer...

Lenke til kommentar

Bekreftede og ubekreftede datoer hos MPX er mer villedende enn veiledende. Ikke basér deg på dem. Offesiel release på S65 er Q3, så de har enda god tid før man kan begynne å kalle telefonen forsinket, og enda lenger før man kaller den et "SX1-tilfelle".

Lenke til kommentar
Ja, men litt rart MPX øker tiden med 1 måned da, når de økte med mindre tid tidligere for ubekreftet dato.

Uansett, jeg skal nå kjøpe en annen telefon og heller selge den når Siemensen kommer...

Var nettopp innom mpx sin leverandør og der står det "ubekreftet 28.8", regner med at det er derfor mpx skriver 28.8 :-) Tidligere sto det 28.7

Lenke til kommentar

er det noe nytt at nettbutikker forandrer datoen sin da? de gjør det jo hele tida. kan huske da k700i skulle komme. mpx og komplett forandra jo dato i hytt og gevær. som flere har nevnt, så skal den komme i q3, og er jo en stund til før den kan kalles forsinka. men som sagt, jo fortere folk vil ha den ut, dess mere bugs vil det da forekomme. siden de da ikke får testet tlf skikkelig.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i en av de større kjedene som allerede har hatt inne et par S65 og flere kommer, men i veldig begrenset omfang. Telefonene er reserverte til enkelte kunder og var i utgangspunktet solgt før de kom i utstillingsvinduet. Nå har jeg også reservert en telefon, så på mandag/tirsdag i neste uke er kanskje jeg den heldige? Selgeren var i hvert fall glødende entusiastisk og skrøt uhemmet.

Lenke til kommentar
:yes: Joda vi oppvakte kara har fått med oss det, uten at det hjelper på salget av S65. Jeg har ringt rundt til flere av Experts butikker og noen er frekke nok å påstå at de er utsolgt (ble solgt tidligere i dag?) mens en annen butikksjef påstod at her i området er det ingen av Expertbutikkene som kan ha hatt denne telefonen ettersom den ikke hadde ankommet hovedlageret ennå. Kampanjene blir planlagt i så god tid at de ikke har mulighet til å sjekke om alle produktene kan leveres.
Lenke til kommentar

har spurt samtlige expert butikker i trondheim, ingen av dem har fått leveringsdato på den engang. Derimot på Elkjøp og Lefdal venter å få den inn i midten av neste uke.

ser at mpx.no har utsatt den nok engang, nå til 17/8.

Endret av e-foo
Lenke til kommentar
har spurt samtlige expert butikker i trondheim, ingen av dem har fått leveringsdato på den engang. Derimot på Elkjøp og Lefdal venter å få den inn i midten av neste uke.

Vet du prisen på den med youngtalk på Elkjøp og Lefdal?

Gleder meg sinnsykt til denne telefonen!

japp, skal ha youngtalk selv... på Elkjøp sa de 2700 og på Lefdal rundt 2500, så det blir vel der en plass.

Lenke til kommentar

Ubekreftet hos Telefast er 19/8 så vi må nok bare vente.... :(

Håper bare at den kommer da :) Nå begynner ventetia å bli lang...

Vet at siemens hele tiden har sagt august, men når man virkelig vil ha noe så er tungt å vente :roll:

Lenke til kommentar
Ettersom denne siemensen baserer seg på OS platformen til SE

Nå har du nok misforstått noe kraftig :!:

S65 er 100% Siemens ;)

Ok, baserer meg bare på det jeg leser jeg... men platform, OS, whatever.

InfoSync S65 Preview står det hvertfall følgende:

This was as slow as - if not slower - than other current Siemens handsets, which was something of a disappointment. It was however not entirely unexpected, as Siemens uses a platform from Sony Ericsson for its handsets - and as we've mentioned in numerous reviews, this is one of the more persistent and noticeable problems with Sony Ericsson handsets.
Endret av nicop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...