ih8myself Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Synes maskina mi er litt varm jeg... Inne i kabinettet er det 31 grader Cpu'en er på 52 grader idle Og jeg målte 44 grader i psu Har en p4 3,2gHz, noen synspunkter ? Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har du prescott eller northwood? Lenke til kommentar
ih8myself Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Northwood, vist ikke hadde jeg gått ut i fra at det var normal temp, prescott er jo varm som f.... Lenke til kommentar
z00l Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Maskinen er jo ikke akkurat farlig varm da. De gradene du nevner er jo ikke all verden av varme. -z00l- Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 kabinett temp er helt normal.... CPU temp er ikke så verst.....kunne kanskje vært 5-6 grader lavere.. Har en P4 3.0GHz NW selv, og den ligger på rundt 47-48 grader idle... Har du boxed vifte? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Virker som det er mange som reagere på cpu temp nå for tida. Tror den viktigste årsaken til høyere cpu temp er at det er sommer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Den ene maskinen min er like varm, kommer sikkert av at jeg ikke har noe som helst kjølepasta. Uansett, det du kan gjøre er å trykke CTRL+ALT+DEL og deretter sjekke hvor mange prosent av CPU som er i bruk, enkelte får et slags virus som kan gjøre CPU rimelig varm. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Virker som det er mange som reagere på cpu temp nå for tida. Tror den viktigste årsaken til høyere cpu temp er at det er sommer Jepp, har merket det selv! Måtte sette ned busshastigheten fra 274 til 262 fordi PC'en skrudde seg av hele tiden, da tempen stadig naadde 80C. Naa ligger'n paa rundt 65 idle, og 75 under full kjøring. Varmt, men det funker Lenke til kommentar
durabit Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Temperaturen kan nok betegnes som normal. Det er også en del variasjon i temperaturmålingen etter hvilken type kort en har og tallene er ikke helt til å stole på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå