rmf Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg trenger en bærbar pc som kan kjøre programmet Solid works. Hva er det viktigeste for å kunne kjøre dette programmet bra? skjermkort, ram, prossessor?? Holder det feks med en pc med innbygget grafikkkort?? #topic endra av moderator jankee # Endret 29. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 du trenger en bedre topic... Er ikke helt sikker på dette, men tror du trenger endel Ram (1gig?), en centrino CPU burde holde, minst 1,7ghz (1,6 dothan) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 mener å huske at faren til eksen min brukte Celsius maskinen fra FSC Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) feks denne? http://www.fujitsu-siemens.com/products/mo.../celsius_h.html edit: Heh, den koster bare 27.000. 1.8Ghz/80Gb/DVD+-Rw Endret 29. juli 2004 av even_e84 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 så vidt jeg husker er det et avansert modelleringsprogram. Et firma i Jessheim som har enerett på salg i Norge tror jeg. Lenke til kommentar
knut Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Solidworks har gode sider hvor man kan finne hva slags maskinvare som passer: http://www.solidworks.com/pages/services/Hardware.html Det er viktig å se under skjermkort og hvilke skjermkort som er testet og hva slags eventuelle problemer de har fått. Jeg ville anbefalt å ikke benytte seg av et integrert skjermkort til dette programmet. Om jeg var deg hadde jeg sett etter en maskin med ATi radeon 9600 eller 9700, eventuelt workstation kortene med Fire GL eller nVidia Quadro kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå