Arve28 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Maskinen begynner å gå tregere. Kjører winXP. Har 4 HD'er. Den hvor OS ligger har jeg delt i C og D. Med bare 15GB på C. Er det mulig å gjøre om denne så den blir minst 30GB og da D blir mindre når jeg reinstallerer? Hvordan gjør jeg det? Er det mulig å Patsjonere diskene etter at de er installert med programmer? Lenke til kommentar
hce Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Maskinen begynner å gå tregere. Kjører winXP.Har 4 HD'er. Den hvor OS ligger har jeg delt i C og D. Med bare 15GB på C. Er det mulig å gjøre om denne så den blir minst 30GB og da D blir mindre når jeg reinstallerer? Hvordan gjør jeg det? Er det mulig å Patsjonere diskene etter at de er installert med programmer? Prøvd å søke i forumet? Det er mange tråder som tar opp nøyaktig ditt problem. Tips: Søk etter Partition Magic Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Tips: Søk etter Partition Magic Enig, partition magic er et veldig fint program til partitionering Endret 29. juli 2004 av Sarion91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå