since91 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei... Har litt problemer med brenningen her. Når jeg setter i en blank cd, får jeg opp en feilmelding; Please insert an empty disc to write to... Disk required for the compilation: CD-R/RW Disc type in the recorder: (Empty) Dette skjer med Emtec cd'er, og med Memorex Stopper den midt i brenningen og feiler. (Kanskje pga billigplater?). Det som er er at hver gang jeg har hatt en av emtec cd'ene mine i min maskin så blir de ødelagte, men når en kamerat har den i Linux-maskinen sin (og bruker k3b) uten at den er brukt i Win XP maskinen så funker det konge... Kan det ha noe med Nero å gjøre, eller er det en feil på brenneren? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 det virker som om det er brenneren din som sier takk for seg... Prøv den i en annen maskin med emtec cd'ene f.eks Siden cd'ene virker på en annen maskin, kan det ikke være noe galt med disse m.a.o. Lenke til kommentar
kimweb Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 "Disk required for the compilation: CD-R/RW" Det kan vel ha noe med at cd'n er av typen - eller + !? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 "Disk required for the compilation: CD-R/RW"Det kan vel ha noe med at cd'n er av typen - eller + !? bare DVD du har det problemet Lenke til kommentar
since91 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Brenneren er helt ny da er det jo litt rart visst det har noe med den å gjøre Endret 29. juli 2004 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Race_boy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Prøvd å prøve en annen tom cd? prøv å installere brenne programe ditt på nytt... hmm... åssen brenne program har du igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg har Nero 6. Har prøvd mange forskjellige plater... Edit: glemte å logge ut fra reboot sin konto... hehe, han har vært her idag. Endret 29. juli 2004 av Slettet+432 Lenke til kommentar
kimweb Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 "Disk required for the compilation: CD-R/RW"Det kan vel ha noe med at cd'n er av typen - eller + !? bare DVD du har det problemet Jepp det er det jo! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 først sette inn CD'en .. så går du på min datasking og klikk på CD-R/W stasjon. Prøv en gang til å brenne. Det kan hende hvis du åpner Ner først og så setter inn CD'en, at den ikke vil akseptere CD'en med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå