Winydancer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hei, eg har ett Asus P4P800 Deluxe hovedkort, en Pentium 4 3.0 Ghz Prescott prosessor og ei Aero Cooler Master prosessor vifter. varmen ligger ofte på rundt 43 grader, men bråker dataen som berre F***! Vist eg skrur ned vifta går varmen opp på 50 - 53 grader... er 53 en grei CPU tempratur? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Etter det jeg har hørt om prescott og varmeutvikling, så tror jeg at 50-53 grader er akseptabelt. Men jeg er jo ikke 100% sikker heller Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Etter det jeg har hørt om prescott og varmeutvikling, så tror jeg at 50-53 grader er akseptabelt. Men jeg er jo ikke 100% sikker heller hehe.. okaj.. vill ikkje gjere som en venn av meg.. han brant opp P4, men den låg på litt høgre temp. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 53 Grader er helt fint, ikkenoe problem det... /Cyrus Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 53 Grader er helt fint, ikkenoe problem det... /Cyrus ok.. bra.. da skrur eg ned vifta og slepp den forferdelige duringa! Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hei, eg har ett Asus P4P800 Deluxe hovedkort, en Pentium 4 3.0 Ghz Prescott prosessor og ei Aero Cooler Master prosessor vifter. varmen ligger ofte på rundt 43 grader, men bråker dataen som berre F***! Vist eg skrur ned vifta går varmen opp på 50 - 53 grader... er 53 en grei CPU tempratur? Jeg har nøyaktig samme HK som deg...og samme CPU bare at jeg har Northwood i stedet for Prescott. Jeg vurderte Prescott helt til jeg leste om varmen den visst nok skal utvikle. Min CPU er klokket til 3,3 Ghz og ligger på 37 grader når den idler med standard kjøler. Ligger på 46 grader under spilling og 3dmark tester. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 hei, eg har ett Asus P4P800 Deluxe hovedkort, en Pentium 4 3.0 Ghz Prescott prosessor og ei Aero Cooler Master prosessor vifter. varmen ligger ofte på rundt 43 grader, men bråker dataen som berre F***! Vist eg skrur ned vifta går varmen opp på 50 - 53 grader... er 53 en grei CPU tempratur? Jeg har nøyaktig samme HK som deg...og samme CPU bare at jeg har Northwood i stedet for Prescott. Jeg vurderte Prescott helt til jeg leste om varmen den visst nok skal utvikle. Min CPU er klokket til 3,3 Ghz og ligger på 37 grader når den idler med standard kjøler. Ligger på 46 grader under spilling og 3dmark tester. ja.. eg bestilte i hast.. fekk ikkje lest so masse! men berre lyden dempast blir eg gla.. PS: bra valg av HK.. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hei, eg har ett Asus P4P800 Deluxe hovedkort, en Pentium 4 3.0 Ghz Prescott prosessor og ei Aero Cooler Master prosessor vifter. varmen ligger ofte på rundt 43 grader, men bråker dataen som berre F***! Vist eg skrur ned vifta går varmen opp på 50 - 53 grader... er 53 en grei CPU tempratur? Jeg har nøyaktig samme HK som deg...og samme CPU bare at jeg har Northwood i stedet for Prescott. Jeg vurderte Prescott helt til jeg leste om varmen den visst nok skal utvikle. Min CPU er klokket til 3,3 Ghz og ligger på 37 grader når den idler med standard kjøler. Ligger på 46 grader under spilling og 3dmark tester. ja.. eg bestilte i hast.. fekk ikkje lest so masse! men berre lyden dempast blir eg gla.. PS: bra valg av HK.. Hk er genialt ja.... AI er topp! Spess med den klokke funksjonen.... selv om jeg fikk litt trøbbel når jeg installerte AI booster i Windows etter jeg hadde klokket i BIOS ASUS Probe er åsså litt trøbblete men.... det kommer seg vel Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 hei, eg har ett Asus P4P800 Deluxe hovedkort, en Pentium 4 3.0 Ghz Prescott prosessor og ei Aero Cooler Master prosessor vifter. varmen ligger ofte på rundt 43 grader, men bråker dataen som berre F***! Vist eg skrur ned vifta går varmen opp på 50 - 53 grader... er 53 en grei CPU tempratur? Jeg har nøyaktig samme HK som deg...og samme CPU bare at jeg har Northwood i stedet for Prescott. Jeg vurderte Prescott helt til jeg leste om varmen den visst nok skal utvikle. Min CPU er klokket til 3,3 Ghz og ligger på 37 grader når den idler med standard kjøler. Ligger på 46 grader under spilling og 3dmark tester. ja.. eg bestilte i hast.. fekk ikkje lest so masse! men berre lyden dempast blir eg gla.. PS: bra valg av HK.. Hk er genialt ja.... AI er topp! Spess med den klokke funksjonen.... selv om jeg fikk litt trøbbel når jeg installerte AI booster i Windows etter jeg hadde klokket i BIOS ASUS Probe er åsså litt trøbblete men.... det kommer seg vel jah! eg har ikje klokka pcen min.. har ett elendi tower med utroli lite vifteplasser.. tar ikkje sjangsen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå