the_zombie Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Er det dyrere å kjøpe et ferdig vannkjølingssett enn å kjøpe alle delene selv? Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nei, det er vel billigere med komplette sett, hvis du skal ha akkurat det som følger med der. Men da du får jo ikke valgt selv da. Kan eventuelt kjøpe det du trenger i tillegg og kanskje spare på det og. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Siden jeg ikke har noen erfaring med vannkjøling fra før av så er jeg ikke sikker på hva jeg må kjøpe. Noen som kan lage en liste? Trenger ikke å være merker og sånt, bare en liste over hva jeg trenger Lenke til kommentar
bluet Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du trenger: Pumpe Radiator Blokk(er) Slanger Vanntank Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du trenger:Pumpe Radiator Blokk(er) Slanger Vanntank Korrosjonsbeskyttelse Sterilt/destilert vann Nipler Vibrasjonsdempende fester til pumpa (et såkalt "must") / evt. 2x5,25" bracket Hvis du ikke pumpa går på 12V; Relékit (enda et "must") Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Om pumpa er stillegåande kan den godt stå i heile tida, altså du trenger ikkje relè. Pass òg på at alle niplane er i samme dimensjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå