xpert Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei Har en XP2500 Barton og en Silent Breeze II som er montert med original kjølepasta. Den ligger på 52°C ved vanlig jobbing/surfing og går opp til 56°C ved hard jobbing. Er dette normalt? Synes temperaturen er littegranne høy. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Helt normalt, så ingen grunn til bekymring... /cyrus Lenke til kommentar
xpert Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en Zalman 6000 ALCu, hadde den vært bedre mon tro? Lenke til kommentar
balderx Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har samme prosessor med silent breeze III. Den ligger på 41 og 44-45. Billig kjøler som gjør sin nytte en del bedre enn II. Med den kan du overklokke ganske mye og komme ut i samme temperatur som før. Jeg bruker også den orginale thermalpaden som medfølger. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg har samme vifte og CPU som deg men den er overklokka til XP3200 og 1,8 Vcore Den var oppe i 72 grader på full load!! Nå har jeg montert et rør med en kabbis vifte på toppen av kabinettet som blåser kald luft fra utsiden av kabinettet og rett ned på cpu vifta og tempen gikk ned til 58 grader på full load Denne er montert! Trykk--->her EDIT: Retta en del leifer og lagt til link Endret 29. juli 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har samme vifte og CPU som deg men den er overklokka til XP3200 og 1,8 Vcore Den var oppe i 72 grader på full load!! Nå har jeg montert et rør med en kabbis vifte på toppen av kabinettet som blåser kald luft fra utsiden av kabinettet og rett ned på cpu vifta og tempen gikk ned til 58 grader på full load Denne er montert! Trykk--->her EDIT: Retta en del leifer og lagt til link Jeg har det samme, men klokka ned FSB til 190 for den beli litt ustabil på de varmeste dagene :-P Lenke til kommentar
xpert Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Takk for tilbakemeldinger. På XP3000 hastighet fikk jeg litt over 60 grader hvis jeg ikke husker feil, ikke så gærnt. Ser at Pcworld hadde 55 grader på en XP2800+. Jeg ligger nok noe høyt men. Jeg har god ventilasjon i kabinettet pga. FS/Aopen psu med 120mm. vifte som tar varmluften ut. Meget stille maskin også forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå