kong1 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) ¤¤¤ Topic endret av moderator. Les nettikette for riktig bruk av topic ¤¤¤ Jeg har startet innkjøp av vannkjøling men er ikke helt sikker på hva mer jeg trenger for at min pc skal bli ”lydløs” har kjøpt følgende: PC7077A kabinettet fra Lian Li AC34902 AC brakett for vanntank og pumpe AC34102 AC vanntank AC41020 AC ”aquastream vannpumpe. alle komponentene er kjøpt fra microplex Har montert dette i mitt kabinett og det ser veldig bra ut Kan dere liste opp hva annet jeg trenger. Har ikke tenkt å overklokke, men heller satse på at min pc ikke lager så masse støy som før. Takker for tips og erfaringer som dere kan meddele meg. Jeg liker designen på AC sine produkter. Endret 30. juli 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hva med noen blokker og en radiator? kanskje til og med en vifte..? Lenke til kommentar
kong1 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Problemet ligger ikke i radiator og blokker, men i hvilke slanger og nibler jeg trenger,. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg kan anbefale deg AC's hurtigkoblinger, såkalt Plug&Cool. Hvis du kjøper de som er 'minifitting', så får du små hutigkoblinger men har lik indre dimensjon. Du "må" ha minifittings på de små blokkene (skjermkort og Northbridge) , da de store går inni hverandre Lenke til kommentar
kong1 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Nå har jeg funnet ut litt mer om hvilke deler jeg trenger, men er fortsatt ikke helt sikker på det med nibler og P&C. har lyst å bygge med P&C hvis dette er hurtig koblinger som man setter på. Dette ligger i handlekurven min hos Microplex Slange Radiator Nibler til Radiator Nibler til blokker Må jeg heller kjøpr denne slangen Kan noen forklare meg hvordan P&C fungerer. Hvordan vifte skal jeg ha på radiatoren, og passer denne radiatoren i mitt Lianli kabinett Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Lydløs hmm... Du kan jo kjøpe vibrasjons dempere til harddisken(e) hvis de bråker da Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har P&C nipler i hele mitt system, og har aldri opplevd lekasje. Eneste er at du må trykke de GODT på! Du burde også kjøpe et par vinkel-nipler. Personlig har jeg 6 rette og 6 vinkel! Det er ikke bra å ha for krappe svinger på slangene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå