xanth0s Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hadde et problem at begge hardiskene mine på en eller annen måtte døde grunn ukjent. satte i en gammel hardisk som jeg hadde som er på 8 GB Men i bios står det at hardisken er på 8477MB noe som er helt på tryne.! uansett hvilken hardisk jeg setter inn sier den det saamme 8477MB. HELP! Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Snodig....... Start med følgende: 1. hvilken spec er det på "burken" 2. reset BIOS; egen jumber på hovedkortet, og start opp igjen. Dersom du ikke vet hvor jumperen er så last ned manualen from produsentens hjemmeside Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 8477MB er vel omtrent 8,3 GB. Eller? Hva er problemet? (Kom med mer info, så er det lettere å hjelpe deg) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) mitt spec er: Abit IC7-G 2.8 Prescott 9600pro flashet til 9600XT 256x2 DDr-Dimm Twister 3200 (hadde 2 WC 80GB hardisker som nå er øddelagt) Altså, alt begynnte etter jeg flashet Grafikkortet. Det som skjedde var at maskina en dag plutselig slo seg av, å fikk ikke startet den igjen. Tok begge HD mine ut satte i en gammel IBM 8 GB HD, har reinstallert XP igjen, funker toppers (så langt) Men bios sier feil størrelse på uansett hvilken HD jeg setter i! (8477MB) Setter jeg i en av de gammle HD'n mine igjen blir alt bråstopp igjen.! Hva kan ha skjedd her engentlig? husk begge Hardiskene døde samtidlig. Utrolig rart har aldri hørt om det.! Håper dere skjønner litt mer no, Takker for alle svar å ja har prøvd å flashet bios, funket ikke. Endret 29. juli 2004 av xanth0s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå