Folo Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 typisk storesøstre å bruke lillebror som sminkedokke Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 typisk storesøstre å bruke lillebror som sminkedokke Du har vært der du og ja...... det er et helvette Er selv merket for livet etter en slik seanse Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 http://home.no.net/olsn/web_vennlige/Sort_of_a_fireplace.jpg Nice. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Var da fært så dårlig kamera... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Ofte i Mandal, Gef? Jeg er der hvert år, begynner å bli ganske bra kjent. Hvor ligger båtplassen, det så kjent ut... Er der ganske ofte ja. Ligger på Sjøsanden nå for 11 år på rad. Er meget godt kjennt i Mandal, kjenner den som om det skulle hvert hjembyen min. Du kjenner helt sikkert denne brua? http://www.home.no/gef/bro.jpg Vel, min båt ligger akkurat med den brua på høyre side. Det bildet av båtplassen min er tatt fra den brua Ah, båten din ligger ved Lillebanken. Et sted jeg var omtrent hver dag hele sommeren da jeg var liten. Lærte å svømme der til og med. Nå for tiden holder jeg med en del med Sjøsanden, men synes det er litt vel mange turister der. Ser ikke på meg selv som turist, vi har hatt hus etter farmor og farfar på Vestnes (Måkeveien 4) i alle år. Dog er huset nå solgt, det skjedde sist sommer. Kjenner også byen som om den skulle vært min hjemby. Der jeg er mest om sommeren når jeg bader, er ved brygga som ligger i ene enden av Storebanken (eller bare Banken), lengst borte fra Lillebanken. Der kan man stupe og greier. Ellers har jeg brukt mange timer på kunstgressbanen (der det var grus før) i Idrettsparken, rett ved siden av Mandalskameratene sin hjemmebane. Joda, Mandal er en flott by! Endret 6. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kongebilde. Synd det var Ringnes da. *fråde siden han er trønder* Lenke til kommentar
Folo Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hehe, hadde ikke gjort noe om det hadde vært ett tuborg eller carlsberg Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Trykkbart bilde. Tatt fra vinduet på rommet mitt. wow! dette kvalifiserer sikkert til en kontrakt med Bill Gates. Bildet ditt slår teletubbiland ned i støvlene. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Li-masta? Eller er det bare jeg som blander? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Li-masta? Eller er det bare jeg som blander? Neida, det er Li masta ja Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Fikk dette dyret i hode mens jeg satt foran dataen. Hvis noen vet hvilke art det er så skrik ut. Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her er diverse av mine feriebilder -bilde fjernet- Gutta på hytta er i gang med mat snekring. Må fikse noe så skal legge til flere bilder senere! ha ha dine venner har speilvent skrift på tøyet sitt.. ha ha :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Fikk dette dyret i hode mens jeg satt foran dataen. Hvis noen vet hvilke art det er så skrik ut. http://www.relativt.com/divbilder/dyr.jpg En pink star moth kanskje? Eller en Primrose Moth? Endret 8. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Off, hater sånne store hårete møll/nattsvermere... Gives me the chills Endret 8. august 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Fikk dette dyret i hode mens jeg satt foran dataen. Hvis noen vet hvilke art det er så skrik ut. Pokemon figurer finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå