Gå til innhold

Fotoalbummet fra sommeren 2004


Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ofte i Mandal, Gef? Jeg er der hvert år, begynner å bli ganske bra kjent. Hvor ligger båtplassen, det så kjent ut...  :hmm:

Er der ganske ofte ja. Ligger på Sjøsanden nå for 11 år på rad. Er meget godt kjennt i Mandal, kjenner den som om det skulle hvert hjembyen min.

 

Du kjenner helt sikkert denne brua?

http://www.home.no/gef/bro.jpg

 

Vel, min båt ligger akkurat med den brua på høyre side. Det bildet av båtplassen min er tatt fra den brua ;)

Ah, båten din ligger ved Lillebanken. Et sted jeg var omtrent hver dag hele sommeren da jeg var liten. Lærte å svømme der til og med. Nå for tiden holder jeg med en del med Sjøsanden, men synes det er litt vel mange turister der. Ser ikke på meg selv som turist, vi har hatt hus etter farmor og farfar på Vestnes (Måkeveien 4) i alle år. Dog er huset nå solgt, det skjedde sist sommer. Kjenner også byen som om den skulle vært min hjemby. Der jeg er mest om sommeren når jeg bader, er ved brygga som ligger i ene enden av Storebanken (eller bare Banken), lengst borte fra Lillebanken. Der kan man stupe og greier. Ellers har jeg brukt mange timer på kunstgressbanen (der det var grus før) i Idrettsparken, rett ved siden av Mandalskameratene sin hjemmebane.

 

Joda, Mandal er en flott by! :yes:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...