tor_erik Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ofte i Mandal, Gef? Jeg er der hvert år, begynner å bli ganske bra kjent. Hvor ligger båtplassen, det så kjent ut... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Ofte i Mandal, Gef? Jeg er der hvert år, begynner å bli ganske bra kjent. Hvor ligger båtplassen, det så kjent ut... Er der ganske ofte ja. Ligger på Sjøsanden nå for 11 år på rad. Er meget godt kjennt i Mandal, kjenner den som om det skulle hvert hjembyen min. Du kjenner helt sikkert denne brua? Vel, min båt ligger akkurat med den brua på høyre side. Det bildet av båtplassen min er tatt fra den brua Endret 31. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Bryllupet til søskenbarnet mitt.http://sirice.com/bil..jpg Stilig bilde. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Fra Star Beach i Hersonissos på Kreta: Tilslutt fikk jeg nok av å se alle andre hoppe i det så måtte nesten teste selv og: Midair: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Fint vær i Trondheim. Jeg kjeder meg noe mens jeg venter på grønn mann. Endret 4. august 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bilde Skuer mine skyldfulle-blå en flaske med Grosch? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Ble en del stemningsbilder.http://galleriet.akamera.no/albums/feilbilder/abo.sized.jpg http://galleriet.akamera.no/albums/feilbilder/acn.jpg http://galleriet.akamera.no/albums/feilbilder/acm.jpg Skal ned til byen i morra. Knipser et par bilder der tenker jeg, bybrann +++ WTF! Bor du i Torvika eller? Det var uansett veldig likt der! BTW: Der bestemoren min bor! Edit: Det var bare litt snøgglikt, eller? Endret 8. august 2004 av Gef Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hageredskaper hørar da sommeren til? Dette er utsikten fra rommet mitt Etter endel triksing med innstlllinger fikk jeg etterhvert bl.a. dette bildet av utsikten fra Utøya Vel, det er sommer Grillings er meningen med sommer (klikkbart bilde). Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) ] Endret 5. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvem sin rompe er det? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvem sin rompe er det? Lillebror! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Helsiken!! Heldivis ventet eg og sparte meg en heftig tabbe. Jævla varmen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Helsiken!! Heldivis ventet eg og sparte meg en heftig tabbe. Mohohohoho. Tenkte jeg det ikke. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Kåte faen Tenner du på broren min også nå? Flere bilder kommer når alle engangskameraene er fremkalt (minnekortet mitt streiket) På det siste bildet ser dere bakhodet til pappa... Endret 5. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Kåte faen Tenner du på broren min også nå? Parykk, litt sminke og lær såeh....... Ok nå slutter eg med den type spøk. Edit: Fine bilder forresten... untatt den med brorsan din. Endret 5. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Parykk, litt sminke og lær såeh....... . Sminke it is Endret 5. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jaja så lenge han ser en brøkdel som deg så..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå