Gå til innhold

Fotoalbummet fra sommeren 2004


Gef

Anbefalte innlegg

Post bilder som dere har tatt fra denne sommeren (sommeren 2004), fra steder dere har hvert, til rare ting som dere har kommet over å ta bilde av. Bilder som dere vil meddele med resten av oss :)

 

Regler for tråden

 

- 1-5 bilder per post

- Bilder bør fortrinnsvis være JPEG, og helst ikke over 2 MB per stk

- All OT-prat holdes utenfor tråden, men skikkelige kommentarer til bildene er greit

- Ikke post bilder som kan henge ut andre

 

Var så uheldig å klare å få vann i digitalkameraet mitt, så her kommer noen bilder tatt fra et engangskamera.

 

VG lista topp 20 i Kristiansand:

 

Først ut er Ravi & DJ Løv som tok helt av på scenen!

ravi.JPG

 

Så kom Tungtvann og publikum gikk helt amok!

tungt.jpg

 

Søte Venke Knutson .

venke.JPG

 

Nicholas fra VG lista topp 20 i NRK som skulle dele ut VIP biletter til publikum, da en ung herre kom opp til ham og gidde ham en lapdance. Han ble stående helt stum, og måtte tilslutt gi fra seg en VIP bilett :p

Nicholas.jpg

 

Noen flinke dansere som underholdt oss kun for å dra ut tiden, og for at vi gutta skulle ha noe fint å se på :)

dansere.jpg

 

Det var flere artister på scenen, men bildene er ikke så spennende å se på da artistene på scenen ser ut som noen dotter med det sugne engangskameraet jeg brukte. Dette er en av de flotteste dagene vi har hatt i sør-Norge med nærmere 30C og lite vind. Praktfull dag! Flott show! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er diverse av mine feriebilder

 

 

-bilde fjernet-

Gutta på hytta er i gang med mat snekring.

 

Hyttetur%20046.jpg

Det er utrolig hva man kan få til med et kamera speil og godt humør.

 

Må fikse noe så skal legge til flere bilder senere!

Endret av HanDerre
Lenke til kommentar

Fant noen bilder jeg tok tidlig i sommerferien med digitalkameraet.

 

Bilde av båtplassen min i Mandal. Ligger der gratis hver sommer. Har på dette tidspunktet ikke fått sjøsatt min båt enda...

baat.jpg

 

Utsikt til Mandal sentrum fra ei bro.

byen.jpg

 

Bilde tatt ut mot sjøen hvor jeg pleier å farte forbi med båten min når jeg skal inn til byen eller til Tregde og besøke noen kompisser

sjsand.jpg

 

Enda et bilde tatt ut mot sjøen fra stranda på Sjøsanden.

sjs.jpg

 

På veien hjem fra sørlandet til Sandnes, stopper vi altid på bensinstasjonen i Kvinesdal for å kjøpe denne utrolig gode pitaen med biffkjøtt

pita.jpg

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...