Gef Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Post bilder som dere har tatt fra denne sommeren (sommeren 2004), fra steder dere har hvert, til rare ting som dere har kommet over å ta bilde av. Bilder som dere vil meddele med resten av oss Regler for tråden - 1-5 bilder per post - Bilder bør fortrinnsvis være JPEG, og helst ikke over 2 MB per stk - All OT-prat holdes utenfor tråden, men skikkelige kommentarer til bildene er greit - Ikke post bilder som kan henge ut andre Var så uheldig å klare å få vann i digitalkameraet mitt, så her kommer noen bilder tatt fra et engangskamera. VG lista topp 20 i Kristiansand: Først ut er Ravi & DJ Løv som tok helt av på scenen! Så kom Tungtvann og publikum gikk helt amok! Søte Venke Knutson . Nicholas fra VG lista topp 20 i NRK som skulle dele ut VIP biletter til publikum, da en ung herre kom opp til ham og gidde ham en lapdance. Han ble stående helt stum, og måtte tilslutt gi fra seg en VIP bilett Noen flinke dansere som underholdt oss kun for å dra ut tiden, og for at vi gutta skulle ha noe fint å se på Det var flere artister på scenen, men bildene er ikke så spennende å se på da artistene på scenen ser ut som noen dotter med det sugne engangskameraet jeg brukte. Dette er en av de flotteste dagene vi har hatt i sør-Norge med nærmere 30C og lite vind. Praktfull dag! Flott show! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Bryllupet til søskenbarnet mitt. En liten harepus som jeg fant i hagen til naboen Begge er tatt med et Fujifilm Finepix S5000 Endret 29. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Stilig og fint bilde, SirIce Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) En liten harepus som jeg fant i hagen til naboen http://www.sirice.com/harepus.jpg awwwwww Endret 29. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Gudbarnet mitt Emma Sofie (2årsdagen hennes) Bergen sett fra Laksevåg Lenke til kommentar
HanDerre Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Her er diverse av mine feriebilder -bilde fjernet- Gutta på hytta er i gang med mat snekring. Det er utrolig hva man kan få til med et kamera speil og godt humør. Må fikse noe så skal legge til flere bilder senere! Endret 29. juli 2004 av HanDerre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Rivingen av Jonsvollskvartalet. Edit: fjernet to, lager ny post under. Endret 29. juli 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Bilde ifra båtracet i Arendal Dårlig bilde ifra Arendal Caminoen til en kamerat av meg, ingen kommentar utover det Ulovlig "lek" i grustaket. Har nesten glemt å bruke kamera mitt i sommer Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Legger ut bilder naar jeg kommer hjem. Synd minnekortet mitt er saa lite, og jeg ikke faar tak i et stoerre et. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Fant noen bilder jeg tok tidlig i sommerferien med digitalkameraet. Bilde av båtplassen min i Mandal. Ligger der gratis hver sommer. Har på dette tidspunktet ikke fått sjøsatt min båt enda... Utsikt til Mandal sentrum fra ei bro. Bilde tatt ut mot sjøen hvor jeg pleier å farte forbi med båten min når jeg skal inn til byen eller til Tregde og besøke noen kompisser Enda et bilde tatt ut mot sjøen fra stranda på Sjøsanden. På veien hjem fra sørlandet til Sandnes, stopper vi altid på bensinstasjonen i Kvinesdal for å kjøpe denne utrolig gode pitaen med biffkjøtt Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Trykkbart bilde. Tatt fra vinduet på rommet mitt. Endret 29. juli 2004 av Carrox Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Har vel egentlig ikke noen sommerbilder. Eneste bilder jeg har fra sommeren er Roskildebildene mine: http://www.b-real.net/pixs/roskilde.04/ Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Trykkbart bilde. Tatt fra vinduet på rommet mitt. bor du i skogen eller ? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Nei, men det er et par marker og endel tre nedfor huset mitt. Og det er kanskje ikke så lett å se men det er en del hus nede med sjøen. EDIT **** Viste det bilde slik at dere ikke skal tro jeg bor midt ute i skogen... Endret 29. juli 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 30. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) slettet Endret 30. juli 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 Ble en del stemningsbilder. Skal ned til byen i morra. Knipser et par bilder der tenker jeg, bybrann +++ Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 Finnes det noe sider hvor man legger ut bildene på en side? slik at man får Adressen til siden for å legge bildene inn i forumet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) VG har en slik tjeneste. Krever registrering, men det er gratis og enkelt(?). Edit: et skikkelig sommerbilde fra Azorene. mmm, ØL. Endret 31. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) OOOH! Sexy ass! Høhøhø.. pulehår Endret 31. juli 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå