Gå til innhold

Linker til Flight Simulator-skjermbilder

Anbefalte innlegg

Her er link til mitt hjemmeområdet med bilder.

Bildene er fra Lock On, som også er en "Fly Simulator" (ser det er både fra "Combat & Civil" her).

Det som kanskje er av interesse er at alle bildene uten noe skrift (eks. - auto levels, som er gjort i acdsee) etter identifikasjonen er tatt inne i spillet.

Disse er ikke redigerte. Pause og ett stort sett med kamerafunksjoner gjorde at jeg kunne ta dem slik.

anyways,

her er linken

edit_

alle bildene er tatt uten bruk av AA/AF.

Jeg venter på ny CPU før jeg har hardcore nok system til det

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Realismen kan justeres i spillet. Du trenger ikke å sitte med manualen i hånda hele tiden. Men en del ting er jo greit å sette seg inn i på forhånd. Hvordan man betjener flaps, trekker opp understell, trimmer flyet osv. Men det er ikke mer å sette seg inn i enn i andre simulatorer. Men hvis man vil ha det realistisk, blir saken en helt annen. Da må man ta hensyn til vær og vind, flyets begrensninger, navigasjon , kommunikasjon osv. Jeg tror vi som spiller Flightsim er litt spesielle... :blush:

Men blir du hektet på det, er det ingen veg tilbake. Man kan laste ned flere tusen freeware fly og programmer. Dessuten er det masse fly man kan kjøpe. Disse er som regel bedre, og mer detaljerte. Men det er en jungel å sette seg inn i. Skal poste noen bilder jeg også, bare jeg finner ut hvordan jeg gjør det. :dontgetit:

Edit: Hvis det er noen som har lyst til å titte, så har jeg lagt bildene mine her:

http://www.freewebs.com/jeger014/flightsim2004.htm

FS 2006 ? så på bildene dine fra flight sim 2006,er du sikker på at dette ikke er fake ?så jo nesten får bra ut :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...