Gå til innhold

Hva er ditt favoritt land/sted?

Gef

Anbefalte innlegg

Dere har sikkert hvert mye ute og reist i verden og i Norge. Besøkt mange flotte land/steder som sitter godt plantet i minnene deres.

Steder med masse flotte mennesker, strender som ligger langstrakt langs kysten, flotte palmer langs gatene, varmt i været, mye sol og helt utrolige landskap. Store skitrekk som dere kan være i dagen lang og aldri får nok av, komme tilbake og stedet er like praktfullt som altid. Små vann som ligger blandt enger og blomster langt utenfor storbyer og liv. På hytta hos bestemor og bestefar. På toppen av Hovdetoppen i Mandal med utsikt utover havet.

Grand Canyon?

GC.jpg

Eller kanskje dere liker hele landet?

Nå er det ikke så lenge til sommeren er over, mange har kommet hjem fra ferie og har kanskje hvert en plass som de vil kalle sitt eget favoritt land/sted. Laget denne tråden for dere som gjerne vil fortelle om deres favoritt land/sted, gjerne en annen person på dette forumet har hvert i samme land eller på samme sted. Vis gjerne noen bilder fra landet/stedet dere snakker om. Kanskje dere fant dere et nytt favoritt land/sted denne sommeren som dere vil fortelle om og vise bilder fra?

Når jeg mener favoritt land, så ser jeg bort ifra politikken i landet. Det går selvfølgelig ann å skrive Norge eller om et sted i Norge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cap Agde som ligger laaangt nede i Sør Frankrike. Der er det krem og være (=

DCP_2621.JPG

Når jeg var der var ikke Cap Agde et veldig populært reisemål fordi det var ikke så mange som hadde hørt om det.

Noen år etter at jeg hadde vært der vart det mer og mer populært for folk å reise ned dit.

Jeg og familien min sammen med noen venner reiste dit med bil fra Nederland. (bodde i nederland)

Det er en vannvittig fin natur du ser på bilturen ned dit. Fine gamle festninger og slott.

Vakkert.

Lenke til kommentar

Hong Kong! :love:

Jeg bodde der i 2 år, og det er den kuleste byen/stedet jeg har vært i. Jeg gleder meg til neste år, for da skal jeg på ferie dit (håper jeg). Kan absolutt anbefales!

Har ikke noen fine bilder akkurat nå, men jeg skal prøve å få lagt ut senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...