pgdx Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei. Har sett at det har blitt på mote å ha avatarer som advarer mot drittunger som ødelegger WDS-forumet (antar det er snakk om dette forumet, webdesign). Så, jeg lurte bare på hvem disse drittungene er, hva avataren deres hjelper for, hva drittungene gjør for å ødelegge WDS-forumet, hva som skal til for å ødelegge det, og om jeg er en av de dere kjemper mot nå. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Et lite "irritasjonsmoment" for min del, som kanskje ble tatt *litt* for seriøst. Du er forøvrig langt fra en av de personene det for min del gjelder. Men dette blir for dumt. Kutt ut folkens, og forsett som før, så slipper vi enda en laaang og kjedelig sak av dette. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg synes også dette blir litt dumt. Stå eller frem mot en konkret sak. Slik som det er nå/var vil alle som meg med lite postcount tenke "ehh er det meg de mener" Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Enig med DiaVoLo. Etter at denne aksjonen startet, har jeg vært litt redd for å svare i tråder, fordi man ikke kan være sikker på om man blir sett på som en av drittungene som ikke er like drevne/aktive som dere med flere tusen innlegg i WDS-forumet. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hah, tenk og lage en egen thread om dette - tihi. Poenget er vel bare at nivået burde økes litt. At man ikke ber om kritikk p design som man har brukt 3 minutter i frontpage for å lage - det er nok av de; søk! Det er bare en side av saken, men det er fler. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Enig med DiaVoLo. Etter at denne aksjonen startet, har jeg vært litt redd for å svare i tråder, fordi man ikke kan være sikker på om man blir sett på som en av drittungene som ikke er like drevne/aktive som dere med flere tusen innlegg i WDS-forumet. For å poengtere NOK en gang: Kunnskapsnivå har ingenting med dette å gjøre, det er oppførsel det går på, noe som skaper en sur stemning fra alle parter. Så lenge en kan oppføre seg med litt respekt, er det ingen som sier noe som helst, slik er det også ellers i livet. Jeg likte ikke denne siden så godt, hva med å kanskje bytte ut bakgrunnsfarge som er mørkere, slik at du får mer kontraster? Idiot!!11one Fargene er valgt med colormatch da. Slutt å være så negativ og heller kom med konstruktiv kritikk!1!!one EOD for min del. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Ja jeg forstår det PC Men det er mange som ikke forstår det.. spesielt når folk begynner og bruke det som avatar etc. Folk blir nervøse for og skrive og det blir færre folk på wds delen. "Drittungene" som dere kaller dem gir blanke i deres avatarer uanz.. Så jeg tror ikke helt denne fremgangsmåten rammer dem det burde gjelde. Det beste er nok bare og overse det. Selv om det kan være irriterende btw dette blir helt off topic.. skal det diskuters mer bør det gjøres i web cafeen.. Ha en fortsatt strålende sommerdag Endret 29. juli 2004 av DiaVoLo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ingen som tar seg nær av min..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 "Drittungene" som dere kaller dem gir blanke i deres avatarer uanz.. Så jeg tror ikke helt denne fremgangsmåten rammer dem det burde gjelde. Stille protest? Velvel, nok om dette. Om noen har tips til hvordan vi lettere kan få folk til å lese "retningslinjene" for WDS, og ta dem til følge, så ikke nøl å komme med det. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Få moderatorer til å dele ut advarsler/advare om noen av folka ikke klarer å føye seg etter dem..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 "Drittungene" som dere kaller dem gir blanke i deres avatarer uanz.. Så jeg tror ikke helt denne fremgangsmåten rammer dem det burde gjelde. Stille protest? Velvel, nok om dette. Om noen har tips til hvordan vi lettere kan få folk til å lese "retningslinjene" for WDS, og ta dem til følge, så ikke nøl å komme med det. Hva med når man skal registrere seg så må man svare på spørsmål utifra retningsslinjene. Åsså må man ha en viss score for å få være medlem. Kinda like Mensa, just c000ler. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 http://dev.sparklingblue.net/pics/hw/av_pro.gif Ingen som tar seg nær av min..? Ikke for å være pirkete og spore av hele tråden, men du har glemt en apostrof i don't... Også litt on-topic. Har dessverre ikke hatt mulighet til å være noe særlig aktiv i denne delen enda, men det kommer vel snart da jeg begynner å arbeide med webkode/design igjen. Den beste løsningen jeg kan komme på er å stenge brukere ute etter gjentatte håpløse svar. Jeg tror svært få av dem bryr seg om en advarsel, så lenge de kan bruke forumet til å leke hasardiøs drittsekk. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Ok, PoleCat, jeg følger deg, men det er da vitterlig slik på hele forumet. Idioter finnes da over alt, og det er vel bedre å unnlate å svare på en tråd til en "drittunge". Man kan skrive "Jeg unnlater å svare til du reformulerer spørsmålet", så føyer alle andre i "eliten" seg etter det, og lar være å hjelpe vedkommende til han har kommet opp med en bedre tråd. Ja, klapper meg på skulderen nå for en god idé. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hva med når man skal registrere seg så må man svare på spørsmål utifra retningsslinjene. Åsså må man ha en viss score for å få være medlem. Kinda like Mensa, just c000ler. Det synes jeg faktisk var en veldig god idé. Støttes! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 http://dev.sparklingblue.net/pics/hw/av_pro.gif Ingen som tar seg nær av min..? Ikke for å være pirkete og spore av hele tråden, men du har glemt en apostrof i don't... Kan hende at den fonten han bruker ikke har en apostrof tilgjengelig... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kanskje dei som har brukt 5-200 minutter på ei freewebs side faktisk synest det er bra arbeid Offtopic: OI! Ein stor ost rulla nettopp fram bak meg, haha, kom ein kjempegulost av typen norvegia Det var ein trailer som kjørte forbi. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Offtopic:OI! Ein stor ost rulla nettopp fram bak meg, haha, kom ein kjempegulost av typen norvegia Det var ein trailer som kjørte forbi. Verdt ~700kr. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Om du saksøker Tine og sier osten traff deg kan du få mer enn 700 spenn.. Usikra last er farlige greier.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hehe, det var jo berre eit klistremerke på traileren Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hehe, det var jo berre eit klistremerke på traileren Serienummer på osten kan spores tilbake til fabrikk og hvem som kjørte den ut.. Om du har nummeret kan sikkert Polert hække litt og finne litt info.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg